Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Diament z supermarketu | Polski Jubiler





Diament z supermarketu

Koniec ery drogich naturalnych kamieni \"Diamenty są najlepszymi przyjaciółmi dziewczyn\" - śpiewała kiedyś Marilyn Monroe. Dzięki skutecznej kampanii reklamowej pierścionek z brylantem od lat 50. był w Stanach Zjednoczonych symbolem trwałej miłości, a biżuteria z brylantami uchodziła za symbol luksusu. Koncern De Beers kontrolujący rynek diamentów zarabiał krocie (w ubiegłym roku sprzedał diamenty warte 6 mld USD). Więcej...