Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Nowa kampania reklamowa marki Atlantic – Seaport Chronograph Retrograde | Polski Jubiler






Nowa kampania reklamowa marki Atlantic – Seaport Chronograph Retrograde

Krzysztof Hołowczyc wraz z marką szwajcarskich zegarków Atlantic niezmiennie promują najwyższą jakość, doskonały styl oraz prawdziwą elegancję. W sezonie wiosna/ lato 2010 wybitny polski kierowca rajdowy poleca najnowszy model marki dla nowoczesnych i aktywnych mężczyzn - Atlantic Seaport Chronograph Retrograde. Właśnie ruszyła kampania promocyjna tego zegarka pod hasłem, które jest również głównym przesłaniem marki Atlantic: \"Zaufanie, które zbudował czas\".

Ogólnopolska kampania promocyjna Atlantic Seaport Chronograph Retrograde jest skierowana do mężczyzn. Działania mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy.

Kampania będzie prowadzona w prasie oraz w Internecie. W layoutach wykorzystano fotografie autorstwa Jacka Poremby. Reklamy - z wizerunkiem ambasadora marki Atlantic a jednocześnie jednego z najwybitniejszych polskich kierowców rajdowych - Krzysztofa Hołowczyca oraz modelu Atlantic Seaport Chronograph Retrograde -  ukażą się w dziennikach i magazynach biznesowych oraz czasopismach skierowanych do mężczyzn, takich jak: Playboy, Men’s Health, Logo, Rzeczpospolita, Newsweek oraz TopGear.
W ramach działań BTL w wybranych salonach z zegarkami marki Atlantic pojawią się plakaty oraz inne formy wielkoformatowej reklamy.
Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęła się agencja MediaInn.
Za działania PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.