Timex Group z Marc Ecko

Timex Group nabył prawa marki Marc Ecko w zakresie projektowania, wytwarzania, działań marketingowych i sprzedaży zegarków. Umowa ma zasięg globalny. Dotychczas - od 2002 roku - Timex związany był z marką jako licencjonobiorca. \"Kluczowym wyznacznikiem strategii Timex Group jest zrównoważone portfolio i zwiększanie udziału marek posiadanych względem licencyjnych\" - mówi Hans-Kristian Hoejsgaard, prezes Timex Group. \"Prawa do marki Marc Ecko w kategorii zegarków pomogą nam osiągnąć ten cel. Transakcja ta wpisuje się w naszą wizję budowania globalnych marek\". Marc Ecko to globalna marka modowa i kreująca styl życia, adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, szczególnie młodych. Zegarki sprzedawane są obecnie w 35 państwach. Za markę Marc Ecko będzie odpowiadał Adam Gurian, prezes dywizji Timex, podległy Hoejsgaardowi. \"Nabycie Marc Ecko jest spójne z naszą strategią zakładającą tworzenie nowych możliwości dystrybucji poprzez rozwój zarówno wzornictwa, jak i technologii. Kluczowe w osiągnięciu sukcesu będzie wykorzystanie wszystkich dostępnych naszej grupie możliwości technologicznych w połączeniu z doświadczeniem zespołu\" - mówi Adam Gurian.