Adv.pl rozpoczyna współpracę z Timex

Adv.pl podjęła współpracę z Timex Group Polska. W pierwszej kolejności agencja opracuje refresh serwisu www.timex.pl. W późniejszym czasie zrealizuje strategię komunikacji e-marketingowej dla jednej z submarek Timex. Elementem decydującym w ogłoszonym przez nas przetargu była strategia silnie oparta o brand. Agencja Adv.pl zaprezentowała najlepszą, najbardziej przemyślaną koncepcję. Dotyczyło to zarówno proponowanego contentu na stronę jak i modelu społecznościowego ściśle powiązanego z doświadczaniem marki. Strategia wpisała się także w realizację naszych długoterminowych celów. - mówi Bartosz Szlązkiewicz, Marketing Manager w Timex Group Polska.Timex Group jest jednym z największych w skali globalnej producentów oraz sprzedawców innowacyjnych zegarków i biżuterii. Założony w 1854 roku Timex jest częścią Timex Group - firmy, do której należy kilkanaście marek, a zatrudnia ponad 5000 pracowników na całym świecie.