Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Amerykański marka designerska – Ed Hardy planuje do połowy 2009 roku zaprezentować pierwszą linię diamentowych zegarków. | Polski Jubiler





Amerykański marka designerska – Ed Hardy planuje do połowy 2009 roku zaprezentować pierwszą linię diamentowych zegarków.

\"Chcemy pokazać kolekcję zegarów zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Linia diamentowa będzie czymś zupełnie nowym, szczególnie na rynku azjatyckim, europejskim i amerykańskim\" – powiedziała Victoria Lyubarsky – prezes firmy Ed Hardy, której każda oferta jest zawsze inspirowana pracami artysty tatuażu - Don Eda Hardy’ego. W pierwszym etapie firma zamierza wypuścić na rynek około 10 różnych modeli diamentowych zegarków, ich ceny będą wahać się od tysiąca do dwudziestu pięciu tysięcy dolarów. Wielkość kolorowych diamentów użytych do produkcji zegarków będzie wahać się w granicach 1-2 mm.