Podrabiane zegarki dla podrabianych ludzi

Fundacja de la Haute Horlogerie (FHH) i Federacja Szwajcarskiego Przemysłu Zegarmistrzowskiego (FH) łączą siły w celu rozpoczęcia międzynarodowej kampanii do walki przeciwko podróbkom na rynku zegarków. Hasło kampanii to \"Podrabiane zegarki są dla podrabianych ludzi\" a na billboardach widzimy zegarek na nadgarstku...manekina. Kampania powstałą na skutek szybko rozwijającego się handlu podróbkami w Internecie, który rocznie przynosi straty w wysokości 200 – 350 miliardów dolarów, czyli 5-7 procent całkowitego obrotu. Liczba to obejmuje ponad 40 mln podrobionych zegarków szwajcarskich wartych około 1 miliarda dolarów, co odpowiada 6 procentom całkowitego wywozu szwajcarskich zegarków, zarejestrowanego w 2007 roku. Więcej na http://www.hautehorlogerie.org/en/haute-horlogerie-preservation/anti-counterfeiting-campaign/