Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Rynek Chiński wciąż nienasycony | Polski Jubiler





Rynek Chiński wciąż nienasycony

Ponieważ wydatki na towary luksusowe wśród zamożnych konsumentów w krajach rozwiniętych powoli topnieją w związku z recesją, duże przedsiębiorstwa szukają nowych źródeł zbytu na ekskluzywne torebki, ubrania i biżuterię. \"W odróżnieniu od tradycyjnych rynków dojrzałych, popyt w Chinach, jest nadal nienasycony” – powiedział agencji informacyjnej Xinhua Guo Zuli, dyrektor Światowego Centrum Badań Rynku Towarów Luksusowych. \"Nie ma wątpliwości, że luksusowe marki wejdą do Chin chcąc wykorzystać ogromny potencjał tego rynku. Podczas kiedy sprzedaż w USA, Japonii i Europie jest coraz bardziej osłabiona, chiński rynek towarów luksusowych pozostaje sprężysty, szczególnie biorąc pod uwagę rosnącą liczbę ludzi, którzy są gotowi do zakupu tych towarów” – dodał. Jego spostrzeżenia zostały poparte badaniami, które wykazały, że liczba konsumentów gotowych na drogie zakupy wzrośnie w Chinach o 13 procent w 2010 ze 170 milionów do 250 milionów.