Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Diamenty przetrwają kryzys | Polski Jubiler





Diamenty przetrwają kryzys

Potentat na rynku diamentów, De Beers - który spopularyzował ten kamień jako najodpowiedniejszy dla pierścionka zaręczynowego swoim hasłem \"diamenty są wieczne\", które przeszło już do historii, nadal sugeruje klientom, że wydanie dwumiesięcznej pensji na zaręczynowy drobiazg jest świetnym pomysłem.
Potwierdzają to statystyki sprzedaży – nawet w centrum recesji większość konsumentów chce powiedzieć TAK jedynie diamentom. Specjalne badania przeprowadzone przez amerykański miesięcznik branży jubilerskiej - National Jeweler wykazały, że obroty 71 procent sklepów, które mają w swojej ofercie diamenty, pierścionki zaręczynowe z diamentami i diamentowe obrączki wzrosły do 41 procent lub zachowały poziom sprzedaży podobny do ubiegłorocznego – czyli 30 procentowego, podczas gdy tylko 21 procent ankietowanych jubilerów zgłosiło spadek zainteresowania diamentową biżuterią wśród klientów.