Leonardo Di Caprio ambasadorem marki TAG Heuer

Reklamy zegarków nowej serii Aquaracer 500 pojawią się w amerykańskich magazynach na początku czerwca. Część dochodów z kampanii reklamowej zasili proekologiczne instytucje charytatywne. Leonardo Di Caprio, po podpisaniu 3 letniego kontraktu z firmą dołączył do szeregu gwiazd, które promowały swoją twarzą zegarki marki TAG Heuer, jak np.: Tiger Woods, Uma Thurman czy Lewis Hamilton. Aktor zastąpi Brada Pitta – dotychczasowego ambasadora marki, ale w przeciwieństwie do poprzenika, który nie zezwolił na kampanię reklamową w Stanach Zjednoczonych Di Caprio zgodził się aby objęła ona zasięgiem cały świat, również Stany Zjednoczone.
Aquaracer 500 to sportowy model przeznaczony do nurkowania na głębokość do 500 metrów. Wykonany ze stali nierdzewnej i gumowych elementów ma dodatkowe zabezpieczenia, które uniemożliwiają przypadkowe odpięcie się zegarka. Model dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych: czarnym, srebrnym i niebieskim, jest również certyfikowany przez COSC (Controle Officiel Suisse des Chronometres). Zegarek będzie kosztował około 2,5 tysiąca dolarów.