Only Gold – nowy pomysł branży na promocję złota

Joy Alukkas - czołowy detalista złota w Indiach oraz na Bliskim Wschodzie ogłosił strategiczne partnerstwo z World Gold Council. Przy okazji została również zainicjowana nowa kampania reklamowa: \"Tylko złoto\". Jest to pierwsza kampania World Gold Council obejmująca Indie oraz kraje Zatoki Perskiej. W pełni zintegrowana kampania reklamowa obejmie szeroki udział mediów: telewizji, druku, punktów sprzedaży, Internetu oraz innych mediów cyfrowych. Inspiracją do \"Only Gold\" stała się kultura oraz tradycja Indii ściśle związana z historią złota. Tradycja ta odradza się w nowoczesnym wzornictwie dzisiejszej biżuterii.
Platforma \"Only Gold\" została stworzona na bazie Speak Gold - organizacji, która ustanowiła i potwierdziła funkcję złota w dzisiejszym społeczeństwie. Kampania marketingowa koncentruje się na łączącym i emocjonalnym znaczeniu złota i tym jaką rolę odgrywa ono w dzisiejszej kulturze – starożytna prawda zostaje ucieleśniona w nowoczesnej interpretacji - symbolem tego połączenia są dwie bliźniacze siostry – które jednocześnie bardzo się różnią.