Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Targi IIJS rozpoczęte apelem o ogólnoświatową promocję biżuterii | Polski Jubiler





Targi IIJS rozpoczęte apelem o ogólnoświatową promocję biżuterii

Bombaj, Indie: W 25 rocznicę Międzynarodowych Targów Jubilerskich w Indiach (IIJS), które rozpoczęły się wczoraj w NSE Complex w Goreagon hinduscy urzędnicy przez pięć dni będą obradować na temat sytuacji na rynku jubilerskim, który ostatnio jest pod wpływem wysokich cen gazu i kryzysu gospodarczego w Stanach Zjednoczonych. Targi będą trwały do 11 sierpnia i prawdopodobnie odwiedzi je 30 tysięcy osób. Sanjay Kothari – Przewodniczący Rady Promocji Eksportu Biżuterii powiedział, że pokaz obejmie 250 międzynarodowych stoisk oraz siedem pawilonów krajowych, które szacunkowo odwiedzi 2 tysiące gości. Wyraził on również nadzieję, że pokaz będzie udany dla wszystkich zainteresowanych pomimo obecnych problemów gospodarczych: – wbrew temu, że przeżywamy teraz w branży bardzo trudne dni…wierzę w nasz przemysł i w to, że po nocy zawsze nadchodzi dzień – powiedział Kothari. Wezwał on również przedstawicieli branży na całym świecie do wspólnego promowania wyrobów jubilerskich, - przemysł ten powinien stanowić organ międzynarodowy – jak World Gold Council (WGC) czy Platinum Guild International (PGI), które pracują na rzecz wspierania sprzedaży swoich metali – dodał. Stanowisko Sanjay Kothari wsparło kilku innych przedstawicieli branży jubilerskiej, w tym Dyrektor Zarządzający WGC – Philip Olden, który powiedział że aby promować biżuterię na całym świecie przemysł potrzebuje więcej wsparcia ze strony sprzedawców, nie tylko producentów.
Problem braku ogólnoświatowej promocji dotknął również branżę diamentową, która podobnie jak przemysł jubilerski nie posiada organu zajmującego się jej promocją jak WGC dla złota, czy PGI dla platyny, i przez długi czas promocja diamentów opierała się wyłącznie na działalności De Beers.