Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Ekspert branży jubilerskiej daje wskazówki jak walczyć z rosnącymi cenami. | Polski Jubiler





Ekspert branży jubilerskiej daje wskazówki jak walczyć z rosnącymi cenami.

Gemological Institute of America została założona w 1931 roku i jest organizacją zajmującą się badaniami gemmologicznymi w Stanach Zjednoczonych. Timothy Malone – członek tej organizacji udzielił na JCKonline wskazówek jubilerom, jak radzić sobie w trudnym dla ich branży okresie. Podstawowym błędem, jaki wobec niego popełniają jubilerzy aby zmniejszyć koszty jest zwalnianie pracowników. Zamiast tego powinni skupić się na strategii marketingowej w celu przyciągnięcia do swoich salonów większej liczby klientów. Podstawą jest oczywiście dbanie o ich lojalność - dlatego stałych klientów należy traktować po VIPowsku – np. organizować dla nich specjalnie pokazy biżuterii. Dobrym pomysłem może być również przynoszenie przez klientów swojej biżuterii do salonu w celu określenia czego brakuje w ich prywatnych kolekcjach i dopasowania nowych wzorów, które mogą je odświeżyć i unowocześnić. – Kobiety z przewagą biżuterii z żółtego złota zapewne zainteresowałyby dodatki z białego złota – w ten sposób mogłyby tworzyć ciekawe i modne kombinacje – radzi Timothy Malone . Bardzo efektowną i dość nowatorską praktyką jest również śledzenie trendów wśród celebrities ponieważ to oni napędzają rynek i popyt na określone fasony, wzory i coraz więcej osób sugeruje się właśnie tym co kupują gwiazdy.