Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Pokaż biżuterię w ramach „Brand New- New Brand” w Monachium | Polski Jubiler





Pokaż biżuterię w ramach „Brand New- New Brand” w Monachium

Do końca lipca tegoroczni absolwenci wyższych uczelni z całego świata mogą zgłaszać się do udziału w platformie „Brand New-New Brand 2009” podczas targów Inhorgenta Europe w Monachium. W ubiegłym roku uczestniczyli w tym programie Marta Hryc i Jacek Ostrowski. Każdy uczestnik otrzymuje od organizatora targów 1 witrynę wraz z oświetleniem w ramach specjalnie wydzielonej i oznaczonej platformy prezentacji Brand New-New Brand, zlokalizowanej w prestiżowej hali C2, Design Halle tzw. Hali Projektantów, jednego z najbardziej prestiżowych miejsc prezentacji biżuterii designerskiej na świecie. Dodatkowo targi oferują 1 stolik do rozmów z klientami na 2 absolwentów oraz wspólną powierzchnię magazynową dla wszystkich uczestników Brand New-New Brand. Absolwenci zakwalifikowani do udziału w tym programie mają też możliwość udziału w bezpłatnym szkoleniu z zakresu marketingu wystawienniczego uwzględniającym specyfikę prezentacji oferty w branży jubilerskiej, organizowanym kilka miesięcy przed rozpoczęciem targów. Każdy z uczestników platformy Brand New-New Brand ma również możliwość wzięcia udziału w prestiżowym konkursie inhorgenta europe Innovation Prize oraz dostaje pakiet bezpłatnych usług marketingowo-komunikacyjnych: wpis do katalogu oraz na stronie internetowej targów, prezentacja na stronie www.inhorgenta.com/DesignPodium, informacje o uczestnikach BN-NB w informacjach prasowych, itp.