Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Zabezpieczony salon jubilerski | Polski Jubiler





Zabezpieczony salon jubilerski

Właściciele salonów jubilerskich, galerii oraz butików z biżuterią zazwyczaj stają
przed problemem, w jaki sposób eksponować swój asortyment potencjalnemu
klientowi. Z jednej strony zależy im, aby klienci mieli możliwość pełnego zapoznania
się z ofertą, obejrzenia wszystkich kosztowności znajdujących się w asortymencie.
Z drugiej strony muszą możliwie najdokładniej zabezpieczyć swoją biżuterię przed
ewentualnością kradzieży.



Sklepy z biżuterią są miejscami narażonymi na „wizytę”
złodziei. Każdy właściciel salonu jubilerskiego musi
zabezpieczyć kosztowności zarówno przed włamaniem
do sklepu, jak i kradzieżą dokonaną przez „potencjalnego
klienta”.



Unikanie zagrożenia


Niemal wszystkie sklepy z biżuterią z Polsce zabezpieczone są
przed kradzieżami. W salonach montowane są najnowocześniejsze
systemy zabezpieczenia. Posiadają wszystkie możliwe zabezpieczenia
oraz są monitorowane przez agencje ochrony. Jednak
nie można zapominać, że mimo zastosowania najnowocześniejszych
rozwiązań technologicznych, jednym z najważniejszych
czynników eliminujących zagrożenie kradzieży jest odpowiednie
wyszkolenie personelu. – Sprzedawca biżuterii ma bezpośredni
kontakt zarówno ze sprzedawanymi kosztownościami jak i klientami.
Odpowiednie wyszkolenie sprzedawców jest jednym
z podstawowych obowiązków właściciela sklepu z biżuterią –
mówi Mikołaj Krędziechowski, menadżer firmy ochroniarskiej.
– To od ich pracy zależy bezpieczeństwo mienia właściciela –
dodaje. Szkolenia dla personelu prowadzone są przez wyspecjalizowane
firmy ochroniarskie.

Z ich oferty korzysta coraz więcej
podmiotów gospodarczych specjalizujących się w sprzedaży dóbr
luksusowych. – Sprzedawca biżuterii musi być przygotowany na
napaść ze strony klienta oraz potrafić na nią odpowiednio zareagować
– mówi Mikołaj Krędziechowski. – Jego działania nie
mogą zostać zdeterminowane przez strach – dodaje. Podczas
szkoleń sprzedawcy uczą się reagować na niebezpieczne sytuacje,
które mogą się wydarzyć podczas ich pracy. – Pracownicy
w bezpiecznych warunkach uczeni są natychmiastowego reagowania,
schem [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej