Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Biżuteria na wystawie | Polski Jubiler


Biżuteria na wystawie

pj_2011_06-49.jpgPowszechnie wiadomo, że najważniejsza w salonie jubilerskim jest biżuteria. Jednak jeśli nie będzie ona odpowiednio wyeksponowana to z całą pewnością nie znajdzie swoich odbiorców. Umiejętność odpowiedniego wyeksponowania biżuterii jest podstawowym elementem, który umożliwi właścicielom salonów jubilerskich pozyskanie nowych klientów.


Właściciele salonów jubilerskich, którzy umieszczają swoje kosztowności bez zaplanowanej wcześniej strategii, mogą więcej stracić niż zyskać. Nie można bowiem oczekiwać od klientów, że w natłoku kosztowność znajdą oni to czego potrzebują.


Pierwsze wrażenie

Klient postrzega salon jubilerski przede wszystkim poprzez jego witrynę. To ona jako pierwsza ułatwia klientowi podjęcie decyzji o wejściu do salonu i zapoznaniu się z ofertą, jaka się w nim znajduje. Umieszczenie w witrynie biżuterii jest jednym z podstawowych działań marketingowych, jakie może podjąć właściciel salonu jubilerskiego. – Właściciel salonu jubilerskiego może zdecydować się na dwa rozwiązania – mówi Marcin Mikczak, specjalista ds. marketingowych. – Na wystawie salonu umieścić najważniejszą część asortymentu albo ukazać klientowi mnogość produktów – dodaje. Oba rozwiązania mają swoje dobre i złe strony. Umieszczenie w witrynie najciekawszych rodzajów biżuterii ukaże dany salon jubilerski jako sklep, w którym klient może znaleźć biżuterię wytworzoną według nowoczesnego wzornictwa. Przekaże również komunikat, że w danym salonie wyznaje się zasadę mniej znaczy więcej, która spotyka się z pozytywnym przyjęciem przez klientów. Jednocześnie biżuteria, która zostanie pokazana w witrynie, może nie spodobać się klientowi, a to wrażenie może rzutować na sposób postrzegania danego salonu. Drugie rozwiązanie natomiast umożliwia właścicielom salonów jubilerskich wykorzystanie wystawy jako miejsca, gdzie w nieskrępowany sposób potencjalny klient będzie miał okazję obejrzenia licznych egzemplarzy bi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk