Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Sprzedaż biżuterii przez internet | Polski Jubiler


Sprzedaż biżuterii przez internet

Żadna działalność gospodarcza nie może obejść się bez odpowiedniego wsparcia nowoczesnych technologii informatycznych. Tradycyjna sprzedaż czy kontakty handlowe zostały wzmocnione poprzez działania prowadzone za pośrednictwem komputera. Niemal każdy sklep posiada swoją stronę internetową i coraz częściej za jej pośrednictwem prowadzi sprzedaż swoich towarów.


Sklepy jubilerskie i projektanci biżuterii także znacznie częściej niż dotychczas oferują swoim klientom możliwość zakupu biżuterii za pośrednictwem sieci. Internet daje ogromne możliwości, z których podstawową jest nieskrępowana odległością możliwość dotarcia ze swoimi produktami do potencjalnych klientów.


Sklep internetowy

− Właściciele salonów jubilerskich ograniczając się do sprzedaży tradycyjnej mogą proponować swoją biżuterię tylko lokalnym odbiorcom – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Założenie sklepu internetowego powoduje, że krąg osób zainteresowanych kupnem wyrobów biżuteryjnych jest nieporównywalnie większy – dodaje. Sprzedaż biżuterii za pośrednictwem sieci internetowej staje się coraz popularniejsza wśród osób związanych z polskim rynkiem jubilerskim. Wiele firm produkujących biżuterię, salonów jubilerskich oraz projektantów biżuterii zdecydowało się na zaoferowanie swoich usług klientom z całej Polski. Znacznie prostszy stał się bowiem sposób obrotem towarami, przesyłka oraz dokonywanie płatności. Zakupy przez internet obarczone są także niewielkim ryzykiem, a nieuczciwi kontrahenci zdarzają się coraz rzadziej. Klienci także przyzwyczaili się do zakupów dokonywanych za pośrednictwem sieci. – Dzięki internetowi klienci mają znacznie większy wybór, m o g ą wybrać biżuterię, która spełni wszystkie ich oczekiwania, dokładnie ją obejrzeć, porównać ceny, a w razie jakiejkolwiek pomyłki odesłać do sprzedawcy w ciągu 10 dni – mówi Marek Notownik. Warto bowiem pamiętać, że wedle ustawy z 2 marca 2000 r. o oc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak