Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Wzrost świadomości – wzrost zysków | Polski Jubiler


Wzrost świadomości – wzrost zysków

pj_2011_03-16.jpgSama nazwa kamienia szlachetnego działa na klientów jak magnes. Osoby, które noszą się z zamiarem kupna biżuterii w salonie jubilerskim, chcą aby w nich biżuterii znajdowały się kamienie szlachetne.


Społeczeństwo ma małą wiedzę na temat kamieni szlachetnych, stąd też kupują zazwyczaj biżuterię z kamieniami szlachetnymi, które znają. Ostatnio jednak znacznie częściej decydują się na zakupy taniej biżuterii wykonanej z materiałów nieszlachetnych. P r z y c z y n takiego stanu rzeczy z całą pewnością jest wiele, ale jedną z najważniejszych jest brak wiedzy Polaków na temat biżuterii i kamieni szlachetnych.


Wiedza na temat kamieni

− Polacy nie mają wystarczającej wiedzy na temat kamieni szlachetnych i biżuterii – mówi Wojciech Ciechanowski, jubiler. – W swoich wyborach kierują się przede wszystkim modą. Rzadko zdarza się klient, który ma wyrobiony swój gust w dziedzinie biżuterii – dodaje. Klienci decydują się albo na biżuterię wykonaną według najnowszych trendów, albo na klastyczną złotą biżuterię. – Klienci podejmują decyzję w salonie jubilerskim, wybierając biżuterię z asortymentu jubilera – mówi Wojciech Ciechanowski. – Przed przekroczeniem drzwi jubilera rzadko są w stanie powiedzieć, czego oczekują po biżuterii, którą zamierzają kupić – dodaje. Z całą pewnością wpływ na taki stan rzeczy ma niski w społeczeństwie polskim poziom edukacji na temat kamieni szlachetnych. Nikt nie uczy Polaków, czym są i jakie właściwości mają kamienie szlachetne. Samodzielne poszukiwanie informacji przez klientów salonów jubilerskich także nie zawsze się udaje. Właściciele salonów jubilerskich powinni przywiązywać większą wagę do poszerzania wiedzy klientów na temat kamieni szlachetnych, gdyż może przełożyć się to na znaczny wzrost wpływów sektora jubilerskiego. – Polacy rozróżniają ni [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk