JUBINALE POZNAŃ – nowy model targów B2B, który się sprawdził
W ostatnich latach rynek targowy w Polsce – zwłaszcza w sektorze B2B – przeszedł wyraźną transformację. Pandemia nie tyle wywołała zmiany, ile przyspieszyła procesy rozpoczęte już wcześniej. Widać to w przesycie formułą wielkich imprez, spadku efektywności kontaktów „na ilość” oraz zmęczeniu uczestników schematyczną organizacją wydarzeń. Na tym tle pojawiło się przedsięwzięcie, które od początku postawiło na inną strategię.
POZNAŃSKA EDYCJA JUBINALE – ŚWIADOMY WYBÓR INNEJ DROGI
Mowa o poznańskiej edycji JUBINALE, uruchomionej w 2024 roku jako uzupełnienie krakowskiego wydarzenia pod tą samą marką. Już od pierwszej edycji obrano inny kierunek – zamiast kopiować duży format, organizatorzy zdecydowali się na mniejsze, kameralne targi przeznaczone wyłącznie dla profesjonalistów. Ryzykownym, ale trafnym posunięciem była decyzja o organizacji wydarzenia w nietypowe dla polskiego rynku dni: sobotę i niedzielę. Obawy o mniejszą frekwencję nie potwierdziły się. Wręcz przeciwnie – odwiedzających było wielu, a ich liczba rozkładała się równomiernie na oba dni. To odróżniało JUBINALE Poznań od schematu, w którym ruch koncentruje się niemal wyłącznie w pierwszym dniu.
WYSTAWCY I ICH PODEJŚCIE DO NOWEGO FORMATU
Nowy model przyjął się na [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|