Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Ginąca biżuteria | Polski Jubiler


Ginąca biżuteria

pj_2010_12-4.jpgCzas świątecznych zakupów to dla jubilerów nie tylko możliwość zwielokrotnienia swoich zysków z utargów, ale także znacznie większe niebezpieczeństwo stania się ofiarą kradzieży.


W czasie wzmożonego zainteresowania kupnem biżuterii przez klientów zdarzają się także znacznie częściej niż zazwyczaj kradzieże biżuterii. Właściciele salonów jubilerskich powinni wobec powyższego stosować się do podstawowych zasad bezpieczeństwa a także zastanowić się nad wynajęciem licencjonowanej agencji ochroniarskiej, której zadaniem będzie zniwelowanie ryzyka utraty kosztowności.


Tłok w salonie

W czasie przedświątecznej gorączki zakupowej właściciele salonów jubilerskich mogą stać się ofiarami złodziei, którzy korzystając z dużego zainteresowania kupujących biżuterię, będą starali się ukraść drogocenną biżuterię. Złodzieje bardzo często bowiem wykorzystują wszelkie nadarzające się okazje i okradają salony jubilerskie. Dbając o własny asortyment, właściciele salonów jubilerskich decydują się na zatrudnianie pracowników. – Można powiedzieć, że właściciele salonów jubilerskich, szczególnie tych dużych, w czasie przedświątecznej gorączki zakupowej, decydują się na zatrudnienie pracownika czasowego – mówi Marian Krzywy, jubiler z Warszawy. – Do jego podstawowych obowiązków należy dbanie o bezpieczeństwo asortymentu znajdującego się w sklepie jubilerskim i zwracanie szczególnej uwagi na podejrzanych klientów – dodaje. Pracownicy zatrudniani do ochrony produktów jubilerskich zatrudniani są zazwyczaj tylko na czas większego zainteresowania klientów zakupami biżuterii, czyli od początku grudnia do początku stycznia. Do głównych obowiązków pracowników – ochroniarzy należy dbanie o bezpieczeństwo asortymentu. – Wynajęcie pracownika do ochrony sklepu wiąże się ze znacznie mniejszymi nakładami finansowymi niż straty, które mogą wyniknąć z kradzieży dokonanej w salonie – mówi Marian Krzywy.


[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej