POLSKI JUBILER » NUMERY » 2012 (Strona 10)

Designerskie kolekcje z hurtowni

W hurtowniach z biżuterią złotą można znaleźć biżuterię cieszącą się wielkim zainteresowaniem klientów. Niemniej właściciele hurtowni mają w swoim asortymencie nie tylko biżuterię, która już znalazła uznanie klientów, ale również tę, która cieszy się popularnością wśród klientów salonów jubilerskich w krajach zachodniej Europy. Hurtownie złota, funkcjonujące na polskim rynku, dość…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Złote dewocjonalia

Dewocjonalia sprzedawane są w Polsce od wielu lat na stałym poziomie. Mimo zmieniającej się mentalności Polaków, ozdoby w postaci krzyżyków i medalików są jednym z lepiej sprzedających się rodzajów złotej biżuterii. Od lat w tym segmencie nie można mówić o negatywnych zmianach, klienci niezmiennie zainteresowani są ozdobami, które odwołują się…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Użytkowe ozdoby ze złota

Bezustanna walka o klienta w polskich salonach jubilerskich sprawia, że sprzedawcy, a przede wszystkim twórcy i importerzy złotej biżuterii starają się zaskakiwać swoich klientów niekonwencjonalnymi rozwiązaniami technologicznymi. W salonach jubilerskich w całej Polsce pojawiają się złote dodatki, które coraz trudniej nazwać biżuterią. Można bowiem znaleźć w nich dodatki do telefonów…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Salon ze złotą biżuterią

Złota biżuteria w salonie jubilerskich jest podstawowym asortymentem. Klienci udając się na zakupy do jubilera chcą kupować biżuterię z certyfikatami i dostawać pełną informację na temat biżuterii, w którą zamierzają zainwestować środki finansowe. Polacy przeznaczając swoje pieniądze na biżuterię, chcą nie tylko posiadać piękny przedmiot biżuteryjny, ale także chcą mieć…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Zakup przez kliknięcie

Coraz więcej podmiotów gospodarczych funkcjonujących na polskim rynku jubilerskim decyduje się na poszerzenie liczy swoich odbiorców i otwiera sklepy internetowe. Zazwyczaj prowadzenie salonu w sieci jest swoistym uzupełnieniem sprzedaży prowadzonej w tradycyjnym sklepie. Niemniej na polskim rynku można znaleźć coraz więcej firm, które ograniczyły się jedynie do prowadzenie sprzedaży biżuterii…

02/2012, SKLEP

Konkurs Sztuki Złotniczej

28 marca upływa ostateczny termin nadsyłania prac na 21. Międzynarodowy Konkurs Sztuki Złotniczej organizowany przez Galerię Sztuki w Legnicy. Tegoroczny konkurs odbywa się pod hasłem Rytuał. Warto zauważyć, że na wszystkich uczestników konkursu czekają niezwykłe nagrody. Laureat tegorocznej Grand Prix otrzyma dziesięć tysięcy złotych oraz kilogram srebra, na zdobywcę drugiego…

01/2012, PANORAMA

W galerii muszą odbywać się wystawy

Rozmowa z Anną Sokolnicką- Elzanowską, właścicielką Galerii Techne. Galeria Techne znajduje się przy Palcu Wolności 5 w Poznaniu i uznawana jest za jedną z najlepszych galerii zajmujących się biżuterią i wzornictwem w Polsce Polski Jubiler: Udało się Państwu stworzyć w centrum Poznania miejsce, w którym każdy może nie tylko kupić…

01/2012, RYNEK

Srebro rzadsze od złota

Analitycy podkreślają, że wzrost cen złota wymusza na rynku także wzrost cen srebra. Oba kruszce działają na siebie jak naczynia połączone. W momencie wzrostu sprzedaży złotej biżuterii niemal automatycznie wzrasta cena srebrnej, gdyż to właśnie ona zaczyna cieszyć się większym zainteresowaniem kupujących. Nie można zapominać, że wraz ze wzrostem cen…

01/2012, RAPORT

Nowości na rynku jubilerskim

Stale zmieniający się rynek jubilerski wymusza na producentach biżuterii dostosowanie swojej oferty do zmieniających się oczekiwań klientów. Trendy w modzie jubilerskiej powodują, że polscy producenci biżuterii niemal na bieżąco uzupełniają swój asortyment nowościami. Większość producentów tworzy biżuterię w małych seriach, sprawdzając czy kolejny model znajdzie swoich zwolenników wśród klientów salonów…

01/2012, PROBLEM BRANŻY

Biżuteria pod ochroną

Jednym z podstawowych sposobów na pozyskanie partnerów handlowych jest udostępnienie biżuterii podczas wszelkiego rodzaju imprez targowych. Klienci są gotowi podpisywać kontrakty handlowe w momencie, gdy mają możliwość dokładnego obejrzenia całej oferty producenta biżuterii. Jednak transport a następnie zaprezentowanie biżuterii czy kamieni szlachetnych potencjalnym kupującym wiąże się z ryzykiem. Znacznie bowiem…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Im lepsze zabezpieczenie tym mniejsza składka

Decydując się na ubezpieczenie salonu jubilerskiego należy liczyć się z dużymi wydatkami. Firmy ubezpieczeniowe niechętnie decydują się na ubezpieczenia branży jubilerskiej, co powoduje, że zabezpieczenie salonu przed wszystkimi możliwymi niebezpieczeństwami będzie wymagało od właścicieli salonów jubilerskich płacenia wysokiej składki ubezpieczeniowej. Nie można jednak pozwolić sobie na beztroskę i nie ubezpieczyć…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Salon jubilerski pod nadzorem

Zapewnienie bezpieczeństwa salonowi jubilerskiemu jest dla wszystkich właścicieli priorytetem. Odpowiednio zabezpieczony salon umożliwia właścicielom nie tylko podpisanie korzystnej polisy ubezpieczeniowej i zniwelowanie niebezpieczeństwa kradzieży, ale także wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku w oczach klientów. Na polskim rynku można wybrać zabezpieczenia dostosowane do konkretnych oczekiwań właścicieli sklepów. Już w niemal każdym…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA