POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 » 05/2011 (Strona 3)

Tradycyjny zegarek

Na polskim rynku zegarmistrzowskim pojawił się nowy model zegarka nawiązujący swoim designem do tradycji − Worldmaster Art Deco marki Atlantic. Zegarek wzorowany jest na oryginalnym modelu z lat 50-tych. Model Art Deco posiada mechanizm z ręcznym naciągiem, który wywołuje skojarzenia z modelem Worldmaster z lat 60. i lat 70. Jego…

05/2011, PANORAMA

Nieszlachetna biżuteria

Stale rosnące ceny kruszców powodują, że znaczna część klientów decyduje się na kupowanie biżuterii wykonanej z innych rodzajów materiałów niż metale i kamienie szlachetne. Klienci stale kupują biżuterię, jednak częściej niż w ciągu ostatnich lat decydują się na zakup biżuterii wykonanej ze znacznie tańszych materiałów. Nie oznacza to, że klienci…

05/2011, RAPORT

05/2011

05/2011

Biżuteria autorska w salonie jubilerskim

Właściciele salonów jubilerskich niechętnie decydują się na zamawianie do swoich sklepów tzw. biżuterii modowej. Wychodzą z założenia, że w salonach jubilerskich powinna znajdować się biżuteria wykonana jedynie z metali szlachetnych, a kosztowności wykonane z materiałów nieszlachetnych nie powinny znajdować się w asortymencie. Jednak nie można zapominać, że „biżuteria modowa” to…

05/2011, PROBLEM BRANŻY

Biżuteria nigdy nie przeminie

Rozmowaz Mariuszem Pajączkowskim,złotnikiem, właścicielem Galerii Otwartej w Sandomierzu Polski Jubiler: Polska branża jubilerska znalazła się w kryzysie. W środowisku jubilerskim można usłyszeć głosy, ze klienci salonów jubilerskich nie są zainteresowani kupnem biżuterii. Na polskim rynku pojawiła się masowa, tania biżuteria z Chin i Tajlandii, która spowodowała, że klienci zaczęli wydawać…

05/2011, LUDZIE BRANŻY

Ceramika w salonie jubilerskim

Zakończone w Bazylei targi jubilerskie i zegarmistrzowskie ukazały, że wielu klientów zainteresowanych jest kupnem biżuterii i zegarków, do których wytworzenia wykorzystano ceramikę. Trudno jednoznacznie stwierdzić, jak takie zachowania klientów rynków międzynarodowych wpłyną na polski rynek jubilerski, można jednak mieć nadzieję, że również klienci w polskich salonach będą zainteresowani kupnem ciekawej…

05/2011, TEMAT MIESIĄCA
Strona 3 z 3123