POLSKI JUBILER » NUMERY » 2009 » 03/2009 (Strona 3)

Spektakularne zyski w Chinach

O 29 proc. wzrósł w styczniu chiński biżuteryjny handel detaliczny w porównaniu z rokiem ubiegłym. Chińscy detaliści odnotowują spektakularne zyski w sprzedaży biżuterii, i to zarówno we własnym kraju, jak i za granicą. Niestety, nie można tego samego powiedzieć o biżuteryjnym rynku japońskim, który – ku zaskoczeniu analityków – w…

03/2009, PANORAMA

Uzdrawiane rubiny i szafiry

dr Włodzimierz Łapot Laboratorium Gemmologiczne Uniwersytet Śląski Każdy produkt, który oferowany jest odbiorcom, ulega uatrakcyjnieniu. Zasada ta dotyczy wszystkich produktów i towarów, jakie wprowadzane są na rynek konsumencki. Taka sama zasada dotyczy kamieni szlachetnych, gdzie ponad 95 proc. rubinów i szafirów, przed wprowadzeniem do obrotu jubilerskiego, poddawane jest wpierw upiększaniu…

03/2009, GEMMOLOGIA

Nowa projektantka

Od niedawna na polskiej mapie sklepów z biżuterią pojawił się nowy uczestnik. Jest nim sklep internetowy, w którym można kupić autorską biżuterię projektantki Emilii Przedpełskiej. Biżuteria oferowana w sklepie EmiFashion wykonana jest z kamieni szlachetnych, pereł hodowlanych oraz tworzonych od podstaw srebrnych elementów.…

03/2009, PANORAMA

Wiosna wabi kolorem i wielkością

Wiosna zaskoczy miłośników zegarków sportowym designem. Zegarki będą duże, sportowe i kolorowe oraz wykonane z wielu materiałów Linie kobiecych zegarków będą bazowały na męskich wzorach, jednak nie zabraknie w nich subtelności oraz uroku. Mężczyźni będą z kolei mogli wybierać modele sportowe z wieloma dodatkowymi funkcjami. Delikatność i szyk Kobiecość objawi…

03/2009, TRENDY

Tiffany o 9 proc. tańszy

Firma Tiffany & Co. ogłosiła, że w swoich japońskich salonach obniży ceny biżuterii aż o 9 proc. Sześcioprocentowe listopadowe upusty cenowe, na które zdecydowała się amerykańska firma, nie przyniosły oczekiwanego rezultatu i dlatego też zdecydowała się na dalsze obniżki, które pozwolą jej na wyprzedanie biżuterii. Jeśli lutowe obniżki nie spowodują…

03/2009, PANORAMA

Recesja w branży zegarmistrzowskiej

Pierwszy raz od sześciu lat, w 2009 roku na polskim rynku zegarmistrzowskim sprzedaż spadnie. Nadchodzący rok, według analityków z międzynarodowej firmy doradczej Bain & Company, będzie cechował się mniejszym zainteresowaniem konsumentów dobrami luksusowymi Firma Bain & Comapany prognozuje, że spadek sprzedaży zegarków oraz innych dóbr luksusowych, takich jak biżuteria, sięgnie…

03/2009, ZEGARKI
Strona 3 z 3123