POLSKI JUBILER » NUMERY » 2008 » 04/2008 (Strona 3)
Topniejące sople kryształu Kryształ górski potocznie nazywany kamiennym lodem jest znakiem rozpoznawczym najnowszej kolekcji W. KRUK. Pomysłodawczynią kolekcji jest projektantka firmy – Ania Orska Całkowity brak barwy, silny połysk i krystaliczna struktura sprawiły, że dawniej kryształ górski często utożsamiano z diamentem. Stąd określenia, z geologicznego punktu widzenia nieprawidłowe, jak diament…
/
Czytaj artykuł...
Wystawa w poznańskim Muzeum Narodowym prezentuje obiekty jubilerskie, które stylistycznie przynależą do biedemeieru, historyzmu, secesji i art déco. Zgromadzone precjoza, oprócz znaczenia typowo ozdobnego, mają także symbolikę paradną, patriotyczną, sentymentalną i żałobną Wystawa powstała z zamysłu Iwony Korgul-Wyszatyckiej z Muzeum Mazowieckiego w Płocku. Włączyła ona do niej biżuterię ze zbiorów…
/
Czytaj artykuł...
Firma W. KRUK od kwietnia współpracuje z Gosią Baczyńską, znaną polską projektantką. Pierwszym wspólnym wydarzeniem był pokaz kolekcji jesień/zima 2008 Gosi Baczyńskiej. Modelki oprócz kreacji przygotowanych przez projektantkę prezentowały biżuterię W. KRUK. Jedna z kreacji została w całości przygotowana z biżuterii z kolekcji “Żywioły” W. KRUK autorstwa Ani Orskiej i…
/
Czytaj artykuł...
Pomyślna dla francuskiej branży dynamika wzrostu sprzedaży spowodowana jest nie tylko jakością i atrakcyjnością produktów, lecz także aktywnością i pomysłowością sklepów jubilerskich i sieci sprzedaży stosujących skutecznie rozplanowane akcje marketingowe kierowane do klientów Francuski rynek wyrobów jubilerskich i zegarków, po dodatnim okresie w latach 1998-2000 oraz niekorzystnym między 2002 a…
/
Czytaj artykuł...