POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 122)

Mix srebra z plastikiem

Projektanci biżuterii starają się zainteresować potencjalnego kupca coraz bardziej niecodziennymi połączeniami materiałów. Nikogo nie dziwi już oprawienie diamentów w srebro czy łączenie platyny z tytanem. Teraz przyszedł czas na połączenie srebra z plastikiem. Plastikowe oczka, kolorowe koraliki czy małe plastikowe figurki łączone są ze srebrem tworząc nietypową biżuterię. W polskich…

07-08/2011, TEMAT MIESIĄCA

Dobry design przede wszystkim

Rozmowa z Magdaleną Kwiatkiewicz,inicjatorką powstania Galerii YES,prywatnej galerii promującej sztukę złotniczą i dokonania polskich projektantów. Współzałożycielką i współwłaścicielką firmy YES Biżuteria. Polski Jubiler:Galeria YES powstała niemal 15 lat temu. Od tego czasu zaprezentowano w niej prace zarówno czołowych polskich projektantów,jak i początkujących artystów.Jak według Pani zmieniło się w tym czasie…

07-08/2011, TWÓRCZOŚĆ ZŁOTNICZA

Biżuteria, która musi znaleźć się u jubilera

Właściciele salonów jubilerskich zazwyczaj okres wakacyjny traktują jako czas na opróżnienie swoich salonów z biżuterii, która nie spotkała się z zainteresowaniem klientów w ciągu całego roku. Starają się przygotować swój sklep na czas zwiększonych zakupów, które rozpoczynają się w branży jubilerskiej późną jesienią. Nie można jednak zapominać, że klienci niezależnie…

07-08/2011, TEMAT MIESIĄCA

Diamenty w Warszawie

W Warszawie do końca czerwca można było obejrzeć kolekcję diamentów firmy Diamonds International Corporation, eksperta w dziedzinie diamentów inwestycyjnych. Zwiedzający mogli podziwiać koronę Miss Universe 2010, wysadzaną 268 diamentami. A także wyjątkowe okazy kamieni inwestycyjnych do 12,5 ct. Wszystkie kamienie oprawione są w czternastokaratowe złoto, a ogólna wartość tej oryginalnej…

07-08/2011, PANORAMA

Cudzoziemiec u jubilera

W salonach jubilerskich coraz częściej robią zakupy cudzoziemcy. Zainteresowani są oni przede wszystkim unikatową, polską biżuterię stworzoną ze srebra, bursztynu a także krzemienia pasiastego. Zakupy dokonywane przez cudzoziemców są nie tylko okazją do zwiększenia sprzedaży biżuterii, ale także promocją polskich wyrobów biżuteryjnych poza granicami naszego kraju. Właściciele coraz częściej wychodzą…

07-08/2011, TEMAT MIESIĄCA

Kolorowe kamienie i srebro

Branża jubilerska stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na polskim rynku jubilerskim można znaleźć niemal wszystko – od biżuterii papierowej po diamentowe kolie. Producenci biżuterii starają się dostosować swoją ofertę do potrzeb rynku i oferują wyroby, które cieszą się zainteresowaniem klientów nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami.…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Hurtownie w walce o klienta

Polski rynek biżuterii srebrnej wydaje się być ustabilizowany. Po wielkiej fali otwarć hurtowni z biżuterią i półfabrykatami srebrnymi nastąpił czas rozwijania się rynku. Hurtownicy znaleźli swoich klientów, a właściciele salonów jubilerskich mogą korzystać z różnorakiej ofert poszczególnych sprzedawców. Coraz rzadziej można spotkać się z sytuacją, w której właściciele salonów jubilerskich…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria dla wymagających

Kamienie szlachetne najczęściej łączone są ze złotem i platyną. Jednak na polskim rynku jubilerskim coraz częściej można spotkać się z sytuacją, że diamenty, szafiry czy szmaragdy łączone są ze srebrem czy tytanem. Biżuteria tworzona, na razie tylko przez artystów, zyskuje coraz większą rzeszę zwolenników i nie można wykluczyć, że ich…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Klientki preferują kolczyki

Właściciele salonów jubilerskich muszą uzupełniać swój asortyment wraz ze zmianami dokonującymi się na rynku jubilerskim oraz obowiązującą w danym sezonie modą. Niemal w każdym sklepie z biżuterią można znaleźć popularne charmsy, beadsy czy bransoletki ze skóry, srebra czy złota. Jednak w tym sezonie na polskim rynku jubilerskim obowiązywać będzie moda…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

06/2011

06/2011

Niemy sprzedawca

Każdy właściciel salonu jubilerskiego, poza zapewnieniem klientom możliwości wyboru biżuterii z różnorodnych jej rodzajów, musi także zadbać, aby wybrana przez odbiorcę ozdoba została odpowiednio opakowana. Opakowanie biżuterii jest jednym z niezbędnych elementów, nie tylko marketingu prowadzonego przez dany salon jubilerski, ale także budowania wizerunku salonu w oczach klientów. Nie można…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Osiemset złotych za szwajcarski zegarek

Rozmowa z Stanley Bark, Country Manager,Swatch Group Poland Polski Jubiler: Jak ocenia Pan polski rynek zegarmistrzowski? Jakie jest zainteresowanie Polaków zegarkami „z górnej półki”? Stanley Bark, Country Manager, Swatch Group Poland: Z natury jestem optymistą, dlatego też nie zaskakuje mnie sytuacja szwajcarskich marek zegarmistrzowskich na polskim rynku. Wystarczy powiedzieć, że…

06/2011, LUDZIE BRANŻY