Artykuły z działu

Przeglądasz dział ZEGARKI (id:53)
w numerze 09/2009 (id:80)

Ilość artykułów w dziale: 1

Nowoczesne i funkcjonalne

Na polskim rynku zegarmistrzowskim pojawiły się nowe kolekcje zegarków. Można odnieść wrażenie, że projektanci w sezonie jesienno-zimowym postawili na funkcjonalność czasomierzy. W salonach zegarmistrzowskich pojawiło się wiele nowych kolekcji zegarków, jednak ich stylistyka nie zmieniła się wiele w ciągu całego roku. Niezmiennie modne pozostają duże koperty i szerokie paski zarówno w damskiej, jak i męskiej wersji czasomierzy. Dla kobiet w nadchodzącym sezonie zaproponowano znacznie więcej zegarków na biżuteryjnych bransoletkach, które mogą stać się doskonałym uzupełnieniem stroju.


Zegarki z kamieniami szlachetnymi

Oglądając nowe kolekcje zegarków, można także zauważyć, że projektanci postanowili wzbogacić swoje czasomierze drogocennymi kamieniami. W polskich salonach pojawiły się zegarki z diamentami, szmaragdami czy rubinami, i mimo że tak drogie zegarki nie cieszą się dużym zainteresowaniem wśród kupujących, to sklepy zdecydowały się na umieszczenie ich w swojej ofercie. Wiele marek podjęło decyzję o wprowadzeniu zegarków z kamieniami Swarovskiego. Jedną z takich kolekcji jest Timex SL Series, która charakteryzuje się bogatą inkrustacją: 92 kamienie Swarovskiego otaczają tarczę podwójnym pierścieniem.


Szał bożonarodzeniowych zakupów

Prognozy na kończący się rok 2009 są bardzo obiecujące. Wydaje się, że kryzys został zażegnany i można liczyć, że tegoroczny szał gwiazdkowych zakupów znowu będzie najlepszym okresem dla polskiej branży zegarmistrzowskiej. Firmy produkujące zegarki nie obawiają się wprowadzać coraz to bardziej ekscentrycznych modeli, które mają szansę spotkać się z wielkim zainteresowaniem klientów. Eksperci podkreślają, że polska branża zegarmistrzowska nie musi obawiać się, że w tym roku odnotuje straty. Mimo że Polacy wstrzymali się z zakupami, to przed świętami sytuacja ta z całą pewnością ulegnie zmianie. Wprowadzaniu nowych kolekcji towarzyszą duże akcje promocyjne, mające za zadanie zainteresować klientów nowymi modelami zegarków.


Wzornictwo i kolorystyka

Polacy w ciągu ostatnich dziesięciu lat stali się odważniejsi i zaczęli eksperymentować z kolorystką i stylistyką zegarków. Dlatego też w nowych kolekcjach pojawia się coraz więcej kolorów i znacznie odważniejsze wzornictwo. Jednak nie zabraknie również starych sprawdzonych na polskim rynku wzorów, które niezmiennie znajdują uznanie wśród klientów.