Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

W NUMERZE | Polski Jubiler


PORTAL » W NUMERZE

Zegary w salonie

Salony zegarmistrzowskie otwierają się na potrzeby klientów, wprowadzając stale nowy asortyment. Możemy w nich znaleźć już nie tylko zegarki wyprodukowane przez znane szwajcarskie firmy czy modne w danym sezonie czasomierze, ale także zegary, które w ostatnim czasie stały jednym z popularniejszych elementów dekoracji wnętrz. W salonach w całej Polsce pojawiają…

02/2017, W NUMERZE, ZEGARKI

Interpretację pozostawiam odbiorcy

Rozmowa z Kingą Sulej, projektantką biżuterii, właścicielką marki Mimikra. Polski Jubiler: W jaki sposób opisałaby pani, kim pani jest i skąd pochodzi? Kinga Sulej: Dziewczyną z małego miasta, a obecnie kobietą z większej wsi. Wychowywałam się w Pabianicach, później zamieszkałam z mężem w Dłutowie. Choć sam Dłutów nie jest szczególnie…

02/2017, ARTYKUŁ GŁÓWNY, DOBRE BO POLSKIE, W NUMERZE

Kielichy i relikwiarze

Dewocjonalia to nie tylko biżuteria religijna, srebrne obrazki święte czy różańce wykonane z materiałów jubilerskich, ale także przedmioty kultu religijnego. W sklepach z dewocjonaliami znajdujemy kielichy mszalne, relikwiarze, pateny czy złote tabernakula. Ich sprzedażą zajmują się wyspecjalizowane sklepy tradycyjne, a także coraz częściej sklepy internetowe. Na polskim rynku jubilerskim niezwykle…

02/2017, PRODUKT, W NUMERZE, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Religijna u jubilera

Właściciele salonów jubilerskich coraz rzadziej decydują się na zamawianie biżuterii religijnej. Klienci, decydując się na zakupy, wybierają sklepy specjalistyczne albo kupują przez internet. W salonach jubilerskich możemy znaleźć podstawowe wzory krzyżyków i medalików, które kupowane są przez klientów z okazji uroczystości religijnych. Krzyżyk i medalik Dewocjonalia powoli znikają z salonów…

02/2017, PRODUKT, W NUMERZE, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Fotografia spojrzeniem na biżuterię

Decyzję o zakupie biżuterii dzisiejsi klienci coraz częściej podejmują na podstawie zdjęcia. Dlatego też tak ważna stała się fotografia. Twórcy i sprzedawcy biżuterii stają przed trudną kwestią – w jaki sposób pokazać swoje wyroby. Wyeksponowanie właściwości biżuterii jest zadaniem trudnym, zwłaszcza jeśli należy dokonać tego na fotografii. Zrób zdjęcie kosztowności…

02/2017, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Moda dla wszystkich

Polski rynek jubilerski szybko zareagował na zmiany. Pojawiło się na nim wiele salonów proponujących klientom biżuterię modową. A klienci niezwykle chętnie je odwiedzają. Biżuteria modowa jest najchętniej kupowanym rodzajem biżuterii w Polsce. Klientki wybierają ją nie tylko ze względu na jej sezonowy charakter czy cenę, ale ze względu na jej…

02/2017, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Klienci chcą wyglądać jak gwiazdy

Polki zakochały się w biżuterii modowej. Najbardziej zależy im na posiadaniu takich samych ozdób, jak te, które pojawiają się w kolorowych magazynach. To gwiazdy ekranu i piosenki dyktują styl w polskiej biżuterii. Klientki salonów wybierają biżuterię, którą noszą polskie celebrytki. Można powiedzieć, że niezależnie od jakości i fasonu ozdób te,…

02/2017, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

AMBERIF 2017

22 marca w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku rozpocznie się 24. edycja Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich Amberif – największej na świecie wystawy bursztynu. W ciągu czterech dni ponad 470 wystawców z 18 krajów zaprezentuje najnowsze trendy i technologie w jubilerskim designie. Organizatorzy spodziewają się ponad 7 tys.…

02/2017, AKTUALNOŚCI, ARTYKUŁ GŁÓWNY, W NUMERZE

Polacy wydają na biżuterię więcej niż inni

Rozmowa z Ewą Sereczyńską, dyrektor zarządzającą Swarovski Polski Jubiler: Firma Swarovski pojawiła się w Polsce w latach 90. a w 2000 roku otworzyła pierwszy butik z biżuterią. W ciągu 16 lat udało się państwu stać jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek jubilerskich w Polsce. Państwa biżuteria kojarzy się Polakom nie tylko…

02/2017, LUDZIE BRANŻY, W NUMERZE