Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

05/2013 | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » NUMERY » 2013 » 05/2013

Bursztyn w Krakowie

13 września oficjalnie otwarte zostało pierwsze w Krakowie prywatne Muzeum Bursztynu. Mimo że muzeum działa już od połowy lipca przy ul. Św. Jana 2, oficjalne otwarcie nastąpiło przy licznie zgromadzonej publiczności. Muzeum Bursztynu powstało z inicjatywy Tomasza Mikołajczyka. Człowieka, który od 20 już lat związany jest z bursztynem. Mikołajczyk został…

05/2013, MIEJSCE

Polacy wybierają Roleksa

Na polskim rynku zegarmistrzowskim najlepiej sprzedają się zegarki najtańsze, choć nie można nie zauważyć, że dość dobre wyniki sprzedaży osiągają też zegarki ze średniej półki cenowej. Zegarki najdroższe kupują w naszym kraju przede wszystkim mężczyźni, którzy traktują je jako uzupełnienie swojego wizerunku. A ich sprzedaż utrzymuje się od lat na…

05/2013, ZEGARKI

Elastyczne zarządzanie finansami nowej firmy

Doświadczenia krajów wysoko rozwiniętych pokazują, że firmy zaliczane do sektora małych i średnich przedsiębiorstw potrafią najszybciej reagować na zmieniającą się sytuację na rynku i, co za tym idzie, mogą łatwiej niż duże podmioty gospodarcze dostosować się do tych zmian. Aktywność i elastyczność tej grupy przedsiębiorców ma istotny wpływ na wzrost…

05/2013, EKONOMIA

Inspiracje z natury

Kamilla Rohn zajmuje się biżuterią od czterdziestu pięciu lat. Jej prace prezentowane były na kilkudziesięciu wystawach w kraju, m. in. OPFZ Legnica, Camelot 1111 czy Silver Top, oraz za granicą: w Szwecji, Anglii, Stanach Zjednoczonych, we Włoszech. Kamilla Rohn kontynuuje tradycje rodziców Ludmiły Ślaskiej-Suchorzewskiej i Ryszarda Rohna, którzy byli czołowymi…

05/2013, DOBRE BO POLSKIE

Galeria z pomysłem

Na polskim rynku pojawia się wiele sklepów, które oferują klientom ciekawą, oryginalną, niekonwencjonalną biżuterię. Właściciele nowo otwartych punktów stają przed dylematem, w jaki sposób urządzić salon, w którym oferowana będzie biżuteria współczesna. Nowoczesna biżuteria musi być eksponowana we wnętrzach o nietuzinkowym wystroju. Właścicielom sklepów zależy, aby sprzedawana biżuteria oraz wystrój…

05/2013, WARSZTAT JUBILERSKI

Perły i miedź

Perły od wieków łączone były z kamieniami i metalami szlachetnymi. Jednak teraz coraz częściej twórcy, i to zarówno w Polsce, jak i za granicą, sięgają po niestandardowe materiały i metale, które łączą z perłami. Dzięki dostępności pereł hodowanych oraz ich stosunkowo niskich cenach, projektanci biżuterii wprowadzają na rynek jubilerski biżuterię…

05/2013, TEMAT MIESIĄCA

Perłowa biżuteria

Na polskim rynku jubilerskim dużą popularnością cieszą się perły. Polki bardzo chętnie kupują perłową biżuterię – szczególnie naszyjniki i kolczyki. Obniżenie kosztów pereł dostępnych w naszym kraju z całą pewnością wpłynie na zwiększone zakupy perłowej biżuterii w salonach jubilerskich w nadchodzącym czasie. Biżuteria perłowa uważana jest nie tylko za biżuterię…

05/2013, TEMAT MIESIĄCA

Dobrze zaprogramowany salon

Właściciele salonów jubilerskich i galerii z biżuterią urządzając miejsce swojej pracy nie mogą pozwolić sobie na niedociągnięcia. Sprzedaż biżuterii wiąże się nie tylko z dobranym, modnym i luksusowym asortymentem, odpowiednim wystrojem wnętrza czy nowoczesnym oświetleniem witryn i gablot jubilerskich, wiele zależy także od systemu komputerowego, którym będziemy posługiwać się sprzedając…

05/2013, TECHNOLOGIE

Budowanie nastroju światłem

Jednym z najważniejszych elementów składających się na wystrój sklepu z biżuterią jest odpowiednie oświetlenie. Światło potrafi nie tylko wydobyć piękno biżuterii, stworzyć nastrój w salonie, ale także „namówić” klientów do zakupów. Wybierając oświetlenie do salonu jubilerskiego należy pamiętać, że atmosfera panująca w salonie oraz ogólne wrażenie, jakie odniesie przebywający w…

05/2013, TECHNOLOGIE

Elegancki gadżet

Opakowanie jest jednym z podstawowych narzędzi współczesnego marketingu. Właściciele sklepów z biżuterią oraz jej producenci nie mogą zapominać, że również w branży jubilerskiej opakowanie ma wpływ na sprzedaż. Biżuteria bowiem jest produktem, który musi zaistnieć w pięknej oprawie. Wysokiej jakości pudełko na biżuterię świadczy o salonie jubilerskim, w którym została…

05/2013, PRODUKT

Malarstwo i rzeźba w sklepie z biżuterią

Na polskim rynku otwiera się coraz więcej sklepów oferujących biżuterię. Butiki, galerie z biżuterią artystyczną oraz sklepy z kosztownościami pojawiają się przy ulicach polskich miast i miasteczek. Już niemal wszędzie można kupić biżuterię, która wpisuje się w najnowsze trendy modowe. Podkreślenia wymaga fakt, że coraz częściej właściciele sklepów, chcąc wyróżnić…

05/2013, RAPORT, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Festiwal Krzemienia w pełni

Od 7 września w Sandomierzu trwa festiwal poświęcony krzemieniowi pasiastemu. Obchody zostały zaplanowane na prawie dwa miesiące. Od 7 do 15 września przybyli do Sandomierza goście mieli możliwość uczestniczenia w II Optymistycznym Kiermaszu Krzemienia Pasiastego, wernisażach wystaw poświęconych krzemieniowi i licznych wydarzeniach kulturalnych oraz zapoznania się z pracami laureatów II…

05/2013, FESTIWAL
Strona 1 z 3123