POLSKI JUBILER » NUMERY » 2012 » 03/2012 (Strona 2)

Pamiątkowy pierścionek zaręczynowy

Klienci salonów jubilerskich starając się znacznie obniżyć koszt pierścionka zaręczynowego albo stworzyć niepowtarzalny okaz biżuteryjny przynoszą ze sobą starą biżuterię, bądź – co zdarza się równie często – kamień szlachetny i proszą o oprawienie go w złoto.   Polacy starają się łączyć zarówno swoje przywiązanie do tradycji rodzinnych, jak również…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

E-fotografia, czyli sposób na biżuterię w sieci

Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej.   Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

03/2012

03/2012

Dawna biżuteria pod młotkiem

Miłośników zabytkowej biżuterii nie trzeba przekonywać, że drogocenne klejnoty z poprzednich wieków to małe dzieła sztuki. Rosnące zainteresowanie biżuterią antykwaryczną na świecie spowodowało, że organizowanych jest coraz więcej aukcji, na których pod młotek idą dawne precjoza. Pierścionek art déco 20-30. XX w. platyna, 1 diament ~ 1,45 ct, 20 diamentów,…

03/2012, RYNEK

Polacy lubią nosić biżuterię

Rozmowa z Ewą Sereczyńską, dyrektor zarządzającą Swarovski Poland   Polski Jubiler: Firma Swarovski dysponuje w Polsce już 19 sklepami z biżuterią. Czy w najbliższym czasie planujecie Państwo otwarcie nowych salonów? Ewa Sereczyńska, Managing Director Swarovski Poland: Rzeczywiście, obecnie firma posiada 19 butików w Polsce, z czego 4 (Warszawa Arkadia, Warszawa…

03/2012, LUDZIE BRANŻY

Koralowina jubilerska

Dla celów zdobniczych stosowano koralowinę od najdawniejszych czasów. Była popularnym materiałem służącym do produkcji ozdób i intarsji już w czasach faraonów czy imperium rzymskiego. Używano najbardziej atrakcyjnych zdobniczo gatunków koralowiny, a największym uznaniem cieszyła się masywna koralowina gatunku Corallium rubrum, zachowująca intensywnie czerwoną barwę również po wysuszeniu. Współcześnie koralowina jubilerska…

03/2012, GEMMOLOGIA

Nowa linia zegarków

19 kwietnia odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji modeli Tissot na rok 2012. Nowa kolekcja Tissot po raz pierwszy została pokazana podczas tegorocznych targów zegarków i biżuterii w Bazylei, które odbyły się w dniach 8–14 marca br. Zegarki te, od kwietnia, trafiły do polskich salonów, autoryzowanych przez markę Tissot. W kolekcji…

03/2012, PANORAMA

Punkt Widzenia… Tanel Veenre

Tanel Veenre jest młodym estońskim artystą. Kształcił się w dziedzinie sztuk pięknych na Estonian Academy of Arts w Estopnii i Gerrit Rietveld Academie w Holandii pod okiem prof. Ruudt Petersa. Od 1994 roku regularnie bierze udział w wystawach na całym świecie. W tym samym roku otworzył własne studio. Tanel Veenre…

03/2012, WZORNICTWO

Rzemiosło w Łodzi

15 i 16 marca w Łodzi odbyła się 3. Edycja Salonu Artystów Rzemiosła. Cykliczne targi połączone ze szkoleniami dla rzemieślników artystów odbywają się w ramach projektu „Salon Artystów Rzemiosła” współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na targach zjawiło się ponad 50 wystawców z całej Polski, którzy pokazali…

03/2012, PANORAMA

Tajniki pracy na srebrnych dłutach

Rozmowa z Izą Malczyk, projektantką biżuterii, właścicielką galerii www.izamalczyk.com oraz współwłaścicielką galerii Trendymania.pl   Polski Jubiler: Skąd wzięło się u pani zamiłowanie do biżuterii? Iza Malczyk: Od dziecka miałam wpojoną miłość do robótek ręcznych. Byłam zapatrzona w babcię, która z kolorowych włóczek wyczarowywała piękne gobeliny. Jako dorastająca nastolatka próbowałam swoich…

03/2012, DOBRE BO POLSKIE

Bestsellery sprzedażowe

Rosnąca sprzedaż kolorowych, plastikowych zegarków nie powoduje, że spada zainteresowanie klientów klasycznymi modelami czasomierzy. Właściciele salonów zegarmistrzowskich podkreślają, że klienci najchętniej sięgają po zegarki tradycyjne o widocznym cyferblacie i skórzanych paskach.   Najlepiej sprzedają się męskie, klasyczne czasomierze. Klienci przeznaczają na nie od 500 do 1500 złotych.   Elegancki zegarek…

03/2012, ZEGARKI
Strona 2 z 212