Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

03/2012 | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » NUMERY » 2012 » 03/2012

Nowe otwarcie dla branży jubilerskiej

450 wystawców z 15 krajów prezentowało w tym roku swoje towary podczas Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich AMBERIF. Na targi przybyło 6336 właścicieli galerii, sklepów jubilerskich i hurtowni. Dziewiętnasta edycja imprezy, która odbyła się w dniach 21-24 marca 2012 roku w Centrum Targowym MTG SA pokazała, że branża…

03/2012, TARGI, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Programy pomocowe dla małych firm

Jeszcze do końca przyszłego roku małe przedsiębiorstwa mogą korzystać z różnorakiego wsparcia ze środków publicznych. Wsparcie to dotyczy zarówno firm dopiero rozpoczynających działalność gospodarczą (start-ups), jak również rozwoju firm już działających. Środki te przeznaczone są m.in. na projekty inwestycyjne, działalność badawczo-rozwojową, doradztwo, szkolenia i inne działania. Głównym źródłem finansowania są…

03/2012, EKONOMIA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

„FOLKI-POLKI” Magdaleny Sokolnickiej

W Galerii Techne w Poznaniu odbyła się wystawa biżuterii młodej poznańskiej artystki Magdaleny Sokolnickiej, tegorocznej absolwentki Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Wydziału Architektury i Wzornictwa. Prace zgromadzone na wystawie „Folki-polki” to biżuteria inspirowana polską sztuką ludową – udany remake i powrót do przeszłości. Magdalena Sokolnicka wpisuje się swoimi pracami w bardzo…

03/2012, PANORAMA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Wystawa zegarków Airman firmy Glycine

Historyczne i współczesne zegarki linii Airman firmy Glycine, coraz lepiej rozpoznawalnej na naszym rynku, można oglądać w salonie odCzasu odCzasu w Złotych Tarasach w Warszawie. Na wystawie prezentowane są cztery historyczne egzemplarze zegarków. Pierwszym z nich jest egzemplarz z generacji Airman, uznawanej za pierwszą i produkowanej w latach 1953-1960.  …

03/2012, PANORAMA, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Tajniki pracy na srebrnych dłutach

Rozmowa z Izą Malczyk, projektantką biżuterii, właścicielką galerii www.izamalczyk.com oraz współwłaścicielką galerii Trendymania.pl   Polski Jubiler: Skąd wzięło się u pani zamiłowanie do biżuterii? Iza Malczyk: Od dziecka miałam wpojoną miłość do robótek ręcznych. Byłam zapatrzona w babcię, która z kolorowych włóczek wyczarowywała piękne gobeliny. Jako dorastająca nastolatka próbowałam swoich…

03/2012, DOBRE BO POLSKIE

Zaobrączkowany salon

Właściciele salonów jubilerskich starają się wprowadzać do swoich sklepów asortyment, który cieszy się największą popularnością wśród klientów. Decydują się na zakup biżuterii wykonanej według najnowszego wzornictwa, stworzonych z modnych metali czy kamieni szlachetnych. Działania te mają na celu przede wszystkim zwielokrotnienie zysków, podniesienie sprzedaży, a także przyciągnięcie do salonów nowych…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Bestsellery sprzedażowe

Rosnąca sprzedaż kolorowych, plastikowych zegarków nie powoduje, że spada zainteresowanie klientów klasycznymi modelami czasomierzy. Właściciele salonów zegarmistrzowskich podkreślają, że klienci najchętniej sięgają po zegarki tradycyjne o widocznym cyferblacie i skórzanych paskach.   Najlepiej sprzedają się męskie, klasyczne czasomierze. Klienci przeznaczają na nie od 500 do 1500 złotych.   Elegancki zegarek…

03/2012, ZEGARKI

03/2012

03/2012

Koronka z perłą

Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz większa liczba butików oferujących różnego rodzaju biżuterię okazjonalną. Coraz większą popularnością cieszą się w Polsce sklepy z biżuterią ślubną. Butiki oferujące pannie młodej dodatki do sukni ślubnej zapełniły niszę na rynku.   Sądząc po dużym zainteresowaniu wśród klientów, sklepy z biżuterią ślubną znalazły…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Galerie indywidualności

Polski Jubiler: Galeria Nowińska jest miejscem, w którym przede wszystkim można kupić autorską biżuterię bursztynową. Jak dużym zainteresowaniem klientów cieszy się biżuteria oferowana w Pani galerii? Katarzyna Nowińska-Kalinkiewicz, właścicielka Galerii Nowińska: Biżuteria, która powstaje w naszej pracowni to przede wszystkim unikaty. Klienci to doceniają i chętnie ją kupują, pozytywnie zaskoczeni…

03/2012, NIEZBĘDNIK BURSZTYNNIKA

Polacy lubią nosić biżuterię

Rozmowa z Ewą Sereczyńską, dyrektor zarządzającą Swarovski Poland   Polski Jubiler: Firma Swarovski dysponuje w Polsce już 19 sklepami z biżuterią. Czy w najbliższym czasie planujecie Państwo otwarcie nowych salonów? Ewa Sereczyńska, Managing Director Swarovski Poland: Rzeczywiście, obecnie firma posiada 19 butików w Polsce, z czego 4 (Warszawa Arkadia, Warszawa…

03/2012, LUDZIE BRANŻY

Pierścionek skrojony na miarę

Polki przywiązują ogromne znaczenie do pierścionka zaręczynowego. Jest to rodzaj biżuterii, który cieszy się największym zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich. Właściciele sklepów z biżuterią starają się, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, zaoferować klientom możliwie największy wybór pierścionków zaręczynowych. Klienci z roku na rok stają się bardziej wymagający i szukają biżuterii, która będzie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA
Strona 1 z 212