Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

06/2011 | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 » 06/2011

06/2011

06/2011

Biżuteria dla najmłodszych

Dzieci i młodzież stały się pełnoprawnymi uczestnikami rynku konsumpcyjnego. Producenci różnorodnych produktów już od dawna starają się pozyskać jak największą rzeszę młodych odbiorców. Do niedawna walka o najmłodszego klienta nie dotyczyła rynku jubilerskiego. Jednak w ostatnim czasie sytuacja ta ulega zmianie. Kolekcje biżuterii coraz częściej tworzone są z myślą o…

06/2011, PROBLEM BRANŻY

Banki dbają o firmy

Małe i średnie firmy to sektor bardzo ważny dla banków. Ostanie tygodnie pokazują wzrost zainteresowania tą grupą klientów. Mali przedsiębiorcy mogą czuć się zadowoleni, gdyż banki przypomniały sobie o nich i wiele z nich przygotowało specjalne oferty. Z myślą o klientach stworzona została oferta, dzięki której przedsiębiorca w ramach jednej…

06/2011, EKONOMIA

Osiemset złotych za szwajcarski zegarek

Rozmowa z Stanley Bark, Country Manager,Swatch Group Poland Polski Jubiler: Jak ocenia Pan polski rynek zegarmistrzowski? Jakie jest zainteresowanie Polaków zegarkami „z górnej półki”? Stanley Bark, Country Manager, Swatch Group Poland: Z natury jestem optymistą, dlatego też nie zaskakuje mnie sytuacja szwajcarskich marek zegarmistrzowskich na polskim rynku. Wystarczy powiedzieć, że…

06/2011, LUDZIE BRANŻY

Kolorowe kamienie i srebro

Branża jubilerska stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na polskim rynku jubilerskim można znaleźć niemal wszystko – od biżuterii papierowej po diamentowe kolie. Producenci biżuterii starają się dostosować swoją ofertę do potrzeb rynku i oferują wyroby, które cieszą się zainteresowaniem klientów nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami.…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Kamień rzadszy niż diament

Rozmowa z Cezarym Łutowiczem, twórcą biżuterii artystycznej. Cezary Łutowicz od 1972 roku prowadzi pracownię i galerię autorską „Gold & Silver Gallery”, promującą najbardziej polski kamień − krzemień pasiasty. Jubilerskie właściwości krzemienia wykorzystuje w unikatowej biżuterii, obiektach sztuki (rzeźbach) oraz przedmiotach sztuki użytkowej. Polski Jubiler: Krzemień pasiasty ma tyluż samo zwolenników…

06/2011, DOBRE BO POLSKIE

Nowa marka biżuteryjna w Polsce

W Poznaniu kolejny swój sklep otworzyła australijska marka biżuteryjna Diva. Jest to dynamicznie rozwijająca się firma, której głównym celem jest wytyczanie biżuteryjnych trendów i dostarczenie modnych ozdób. Jest częścią największego na świecie przedsięwzięcia w branży modnej biżuterii. Posiada ponad 4000 sklepów w 26 krajach świata, m.in.: Australia, Nowa Zelandia, Wielka…

06/2011, PANORAMA

Hurtownie w walce o klienta

Polski rynek biżuterii srebrnej wydaje się być ustabilizowany. Po wielkiej fali otwarć hurtowni z biżuterią i półfabrykatami srebrnymi nastąpił czas rozwijania się rynku. Hurtownicy znaleźli swoich klientów, a właściciele salonów jubilerskich mogą korzystać z różnorakiej ofert poszczególnych sprzedawców. Coraz rzadziej można spotkać się z sytuacją, w której właściciele salonów jubilerskich…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Polscy złotnicy w Stanach

W rok po przyjeździe do Stanów Zjednoczonych udało mi się zatrudnić w firmie wytwarzającej srebrną biżuterię. Ponieważ była to masowa produkcja idąca dziennie w kilka, kilkanaście tysięcy sztuk, jej standard był wątpliwy i często sprowadzał się do jakości niedrogich świecidełek, którymi poniektórzy przez brak rozeznania biznesowego i trendów na rynku…

06/2011, TWÓRCZOŚĆ ZŁOTNICZA

Wystawa zegarków

Do 12 czerwca w s z y s c y miłośnicy zegarków mają możliwość obejrzeć wystawę zegarków z linii Po r t o f i n o firmy IWC. W salonie odCzasu doCzasu w Warszawie można podziwiać kolekcję zegarków zaprezentowaną po raz pierwszy w trakcie Salonu Ekskluzywnego Zegarmistrzostwa – SIHH…

06/2011, PANORAMA

Biżuteria dla wymagających

Kamienie szlachetne najczęściej łączone są ze złotem i platyną. Jednak na polskim rynku jubilerskim coraz częściej można spotkać się z sytuacją, że diamenty, szafiry czy szmaragdy łączone są ze srebrem czy tytanem. Biżuteria tworzona, na razie tylko przez artystów, zyskuje coraz większą rzeszę zwolenników i nie można wykluczyć, że ich…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Masywny zegarek

Na rynku pojawił się zegarek Atlantic Searock. Czasomierz posiada dużą kopertę o średnicy 45 mm wykonaną ze stali szlachetnej 316L. Czytelny cyferblat, jak przystało na szwajcarski zegarek, chroniony jest szafirowym szkłem odpornym na zarysowania. Wodoszczelność zegarków to 200 m. Duże fluorescencyjne indeksy oraz wskazówki ułatwiają odczyt i kontrolę czasu w…

06/2011, PANORAMA
Strona 1 z 3123