Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

06/2010 | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 06/2010

06/2010

06/2010

Jubiler producentem biżuterii

Dysponując kwotą stu tysięcy złotych, można wyposażyć warsztat jubilerski w najnowocześniejsze maszyny i stać się producentem biżuterii. Inwestycja może przynieść właścicielom zakładów jubilerskich spore zyski, jednak należy pamiętać, że zwrot środków gwarantuje tylko znalezienie stałych odbiorców. Zmiana profilu działalności z m a ł e g o w a r s…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Kolejne SREBRO za nami

Zakończona 22 maja kulminacja festiwalu SREBRA w Legnicy obfitowała w wiele artystycznych wydarzeń. To jedyny moment w roku, kiedy w Legnicy oglądać można tyle złotniczych wystaw jednocześnie i dwanaście wernisaży w ciągu dwóch dni. Jest to pewne osiągnięcie, którego może pozazdrościć wiele dużych miast w Polsce. Debiuty Start festiwalu SREBRO…

06/2010, WYDARZENIA

Spotkanie branży jubilerskiej pod Wawelem

Zakończyły się Letnie Targi Trendów Jubilerskich i Zegarkowych JUBINALE, na których swoją ofertę zaprezentowało  150 wystawców zarówno z Polski jak i z zagranicy – w tym z Czech, Węgier, Niemiec, Danii, Włoch, Sri Lanki, Izraela, Litwy i Rumunii. W tym roku w Krakowie  można było podziwiać biżuterię złotą i srebrną,…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Zysk z maszyn

Naprawa biżuterii, jej konserwacja, rozciągnięcie bądź zmniejszenie pierścionków czy obrączek to wymagania, jakie stawiają przed jubilerami klienci. Salony jubilerskie, które decydują się na kompleksową obsługę klientów, mogą liczyć na ich lojalność, która przełoży się na zwiększenie zysków. Konsumenci przyzwyczajeni są do kompleksowej obsługi w punktach usługowych. Branża jubilerska nie może…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Graffiti w damskim wydaniu

06/2010, WYDARZENIA

Czekamy na nowy kod biżuterii

Zbigniew Kraska „Polski Jubiler”: Są państwo organizatorami najstarszego w Europie i cieszącego się wielkim uznaniem branży festiwalu sztuki biżuteryjnej. Jak udało się państwu pogodzić potrzeby miłośników i twórców biżuterii i stworzyć miejsce, które od trzydziestu jeden lat jest platformą porozumienia dla wszystkich, którzy interesują się biżuterią? Zbigniew Kraska, dyrektor Galerii…

06/2010, LUDZIE BRANŻY

Narzędzia i maszyny jubilerskie chętnie odkupię

Powszechnie uważa się, że w Polsce niemal nie istnieje jubilerski rynek wtórny. Biżuteria raz kupiona rzadko trafia ponownie do sprzedaży, a jeśli nawet tak się zdarza, to po znacznie zaniżonych cenach. Mało kto decyduje się na odsprzedanie kupionej u jubilera kolekcji biżuterii, ponieważ musi liczyć się ze znaczną stratą zainwestowanych…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Przełamywanie trendów

Dom mody Calvin Klein po raz kolejny zaskoczył rynek jubilerski wprowadzając na rynek nową kolekcję niecodziennej biżuterii. Biżuteria, która wprowadzona została na rynek, przekonuje do siebie swoją prostotą i umiarem. Kosztowności Calvina Kleina nie są podobne do produktów z kolekcji pokazywanych przez projektantów w tym sezonie. Nie jest ona bowiem…

06/2010, PANORAMA

Konserwacja biżuterii

Każdy właściciel salonu jubilerskiego musi dbać o swój asortyment. Biżuteria, która oferowana jest klientowi, powinna być przechowywana w czystości. Aby to osiągnąć, należy mieć w swoim sklepie zapas środków umożliwiających odpowiednią konserwację kosztowności. Na polskim rynku można zaopatrzyć się w n a j n o w o c z e…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Spotkanie bursztynników na najwyższym szczycie

21 i 22 maja odbywało się w Gdańsku piąte spotkanie Światowej Rady Bursztynu. Głównym tematem dyskutowanym podczas spotkania był sposób promocji bursztynu. Uczestnicy spotkania dyskutowali na temat bliższej współpracy całej branży bursztynniczej z przedstawicielami świata mody i mediów. W czasie obrad odbyły się także wybory na przewodniczącego i wiceprzewodniczących ŚRB…

06/2010, PANORAMA

Promocja za pomocą opakowania

Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, które nie muszą dla jubilerów oznaczać spadku sprzedaży biżuterii. Właściciele salonów jubilerskich, szczególnie ci, których sklepy znajdują się w miejscowościach uchodzących za turystyczne, mogą liczyć na znaczne zwiększenie sprzedaży. Warto pamiętać, że podczas wakacyjnego odpoczynku dobre efekty sprzedaży nie muszą osiągać tylko bursztynnicy jako sprzedawcy…

06/2010, SKLEP
Strona 1 z 3123