Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

01-02/2010 | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 01-02/2010

01-02/2010

01-02/2010

Alarm u jubilera

Właściciele sklepów jubilerskich, oprócz dbania o swoich klientów i dostarczania im drogocennej biżuterii, muszą także zabezpieczyć swoją własność przed ewentualną kradzieżą. Nie mogą bowiem pozwolić, aby złodzieje bez przeszkód dostawali się do ich majątku. Każdy właściciel salonu jubilerskiego staje wcześniej czy później przed dylematem, w jaki sposób ochronić swój punkt…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Nowy zegarek na nowy rok

Po zeszłorocznej zapaści na rynku zegarków nikt nie spodziewał się, że już na samym początku roku największe marki rozpoczną walkę o klientów. Niemal wszystkie liczące się firmy zegarmistrzowskie wprowadziły na rynek autorskie kolekcje. Zeszłoroczny kryzys gospodarczy, który sprawił, że znacznie mniej osób zdecydowało się na zakup nowego zegarka, wymusił na…

01-02/2010, ZEGARKI

Blask brylantowej biżuterii

Rozmowa z Arturem Rodziem, dyrektorem firmy Aren Art. “Polski Jubiler”: Jak pana zdaniem kryzys finansowy wpłynął na polski rynek jubilerski? Czy na podstawie danych z państwa firmy mógłby pan powiedzieć, czy Polacy w zeszłym roku przestali kupować biżuterię, czy może wprost przeciwnie – znaczna część z nas nie zrezygnowała z…

01-02/2010, LUDZIE BRANŻY

Sklep zabezpieczony przed złodziejem

Właściciel sklepu jubilerskiego, aby w pełni zabezpieczyć swoją własność, musi nie tylko zainstalować odpowiedni system alarmowy, ale także zadbać o właściwe wyposażenie wnętrza. Nie może bowiem pozwolić sobie, aby biżuteria stała się łatwym łupem dla włamywacza. W każdym sklepie jubilerskim muszą zatem znaleźć się gabloty wykończone antywłamaniowym szkłem oraz kasa…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

17. Międzynarodowe Targi Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich

W sobotę, 13 marca, zakończyły się jedne z najważniejszych w Polsce,  targi jubilerskie Amberif.  Podczas 17.  Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich Amberif swój asortyment proponowało ponad  450 wystawców, którzy zostali odwiedzeni przez ponad sześć tysięcy gości przybyłych na targi z 40 krajów całego świata. Wystawcy, jak co roku…

01-02/2010, ZEGARKI

Sztuka sprzedaży

Stworzenie pięknej biżuterii jest dopiero początkiem trudnej sztuki, jaką jest sprzedaż luksusowych towarów. Fakt, że oferujemy klientom niecodzienne kosztowności nie znaczy, że będziemy odnotowywali rekordowe zyski. Właściciele sklepów jubilerskich muszą nauczyć się różnych sposobów nawiązywania kontaktu z klientem oraz sztuki eksponowania biżuterii, ponieważ tylko wówczas mogą liczyć na znacznie wyższe…

01-02/2010, SKLEP

Pracownik ważniejszy niż każdy system zabezpieczeń

Niezależnie od systemu alarmowego, monitoringu, na jakie się zdecydujemy w swojej firmie jubilerskiej, należy pamiętać, że nad bezpieczeństwem naszego majątku przez większą część dnia czuwają pracownicy. Nie można nie docenić roli, jaką odgrywa personel naszego sklepu przy ewentualnej próbie kradzieży naszych kosztowności. Pracownicy spędzają w salonie większość czasu, pokazują biżuterię…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Nowatorski wernisaż

18 stycznia w warszawskim Teatrze Współczesnym nastąpiło uroczyste otwarcie wystawy Współ, na której zaprezentowane są prace Oliwii Kuczyńskiej oraz Małgosi Kalińskiej. Biżuterię absolwentek Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi będzie można zobaczyć do 7 marca. Oliwia Kuczyńska i Małgosia Kalińska są laureatkami wielu konkursów oraz uczestniczkami licznych wystaw krajowych i zagranicznych.…

01-02/2010, PANORAMA

Ubezpieczenie od kradzieży

Ubezpieczenie firmy jubilerskiej nie należy do rzeczy najprostszych. Zakłady ubezpieczeń niezbyt chętnie ubezpieczają właścicieli salonów jubilerskich i producentów biżuterii. Branża jubilerska nie może liczyć na sprawną obsługę i specjalnie dla niej przygotowane oferty ubezpieczeniowe. Nie zmienia to jednak faktu, że każdy właściciel firmy jubilerskiej musi ubezpieczyć swój majątek od kradzieży…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Branża jubilerska po kryzysie

Kryzys finansowy, który prześladował branżę jubilerską, jest już za nami. Polacy znowu zaczynają kupować biżuterię i w związku z tym jej producenci, hurtownicy półfabrykatów i kamieni szlachetnych będą mieli pełne ręce roboty. Jednak nie można zapominać, że kryzys finansowy wywołał zmiany w mentalności klientów, które nie ominęły także branży jubilerskiej.…

01-02/2010, RYNEK

Targi jubilerskie 2010

01-02/2010, TARGI
Strona 1 z 212