Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

11/2009 | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » NUMERY » 2009 » 11/2009

11/2009

11/2009

Galernicy z Legnicy podbijają świat

Pierwsza to świeżo przygotowana prezentacja z cyklu Biżart, którą przed legnicką publicznością oglądali warszawiacy, druga – debiut wystawienniczy w… Kazachstanie. Na początek stolica Podczas jubileuszowej X edycji targów Złoto Srebro Czas legniccy Galernicy zorganizowali premierowy pokaz drugiej wystawy spod znaku Biżartu – najnowszego cyklu złotniczego “Legnicy”. Jego dwie edycje nazwano…

11/2009, PANORAMA

Eksperymentalna biżuteria

Polski Jubiler: Projektuje pani biżuterię już od kilku lat, jednak dopiero od niedawna pani nazwisko zaczyna być rozpoznawalne w branży. Czy coś się zmieniło, czy to efekt świadomych działań, czy też po prostu przyszedł czas na Orską? Anna Orska: Po dziesięciu latach pracy w branży jubilerskiej, po wprowadzeniu do masowej…

11/2009, DOBRE BO POLSKIE

Jubileusz świętowany sukcesem

Wystawcy zaprezentowali najnowsze wzory biżuteryjne. W ekspozycjach dominowało białe i żółte złoto, srebro, diamenty oraz bursztyn. Swoje prace przedstawili także licznie zgromadzeni artyści. Na targach wystawiło się ponad 200 wystawców, a do ich stoisk przyszło niemal trzy tysiące odwiedzających. Targi były okazją do nawiązania kontaktów handlowych, ale także wręczenia branżowych…

11/2009, TARGI

Widoczna biżuteria

W nadchodzącym sezonie biżuteria musi być przede wszystkim śmiała. Projektanci uważają, że im odważniejsza, tym lepsza. Oczywiście nadal panuje trend, aby biżuteria, którą będą nosić Polki, była w rozmiarze XXL. YES, srebro, markazyty Nadążyć za modą jest trudno. Ta bowiem zmienia się niemal z miesiąca na miesiąc. Właściciele sklepów jubilerskich…

11/2009, TRENDY

Platynowe Eldorado

Inwestycje w złoto czy brylanty były szeroko opisywane w polskiej prasie. Jednak mało kto analizując rynek inwestycji w metale szlachetne i zwrócił uwagę na platynę. A powszechnie wiadomo, że platyna jest jednym z najrzadziej występujących na ziemi metali a co za tym idzie i jest bardzo trudno dostępna i to…

11/2009, RYNEK

Zegarek więcej niż z duszą…

Znacznie częściej niż do tej pory na rynku zegarmistrzowskim można znaleźć zegarki, których bransolety zostały wykonane z kamieni szlachetnych, bursztynu czy nietypowych połączeń złota i srebra. Złoto i srebro zawsze w modzie Oczywiście najwięcej zegarków biżuteryjnych wykonywanych jest ze złota i srebra. Bransolety i koperty takich czasomierzy mają wówczas znacznie…

11/2009, ZEGARKI

Biżuteria decoupage

Technikę decoupage, która może poszczycić się długą tradycją, można odnaleźć w różnych stylach w bardzo wielu kulturach. Także wielu znanych i uznanych twórców wykorzystywało ją w swojej pracy, m.in. Matisse czy choćby Picasso. Pierwszych śladów decoupage można doszukać się już w XII wieku w Chinach, gdzie tworzone były wycinanki w…

11/2009, WZORNICTWO

Modny mężczyzna

Męskie modele zegarków zmieniają się znacznie wolniej niż ich damskie odpowiedniki. Projektanci męskich czasomierzy cały czas uważają, że najlepszy męski zegarek musi być duży. Jednak można zauważyć, że najmodniejsze są zegarki stylizowane na stare w kształcie beczki “tonneau” i takie, które kształtem przypominają ekran komputera. Retro nadal w modzie Najbardziej…

11/2009, ZEGARKI

Budowanie świątecznego nastroju

Wystrój sklepu ma istotny wpływ na budowanie relacji z klientem, który zdecyduje się na przekroczenie progu naszego punktu. Tylko bowiem w ten sposób można osiągnąć ponadprzeciętne zyski w okresie gwiazdkowych zakupów. Przede wszystkim klient – Klient musi intuicyjnie orientować się w sklepie, nie może czuć się w nim osaczony zarówno…

11/2009, SKLEP

Prywatne rozmowy podczas pracy

Marek Piotrowski prawnik, doradca podatkowy Nikt już nie wyobraża sobie prowadzenia działalności gospodarczej bez wykorzystywania usług telekomunikacyjnych. Ich dostępność oraz konkurencja na rynku operatorów powoduje, że niemal każda firma posiada telefony służbowe. Należy pamiętać jednak, że samo zawarcie umowy o świadczeniu usług telefonicznych dla potrzeb firmy obliguje do ponoszenia określonych…

11/2009, PRAWO

Wizytówka sklepu

Szał przedświątecznych zakupów niedługo ogarnie całą Polskę. Właściciele sklepów jubilerskich, mimo że nie narzekają na brak klientów, nie mogą osiąść na laurach i czekać na tłumne przybycie kupujących. Aby zainteresować klientów naszym towarem, nie wystarczy dobry projektant wnętrz i firma zajmująca się montażem mebli, przede wszystkim potrzebna jest koncepcja, jak…

11/2009, SKLEP
Strona 1 z 212