POLSKI JUBILER » NUMERY » 2008 » 12/2008

12/2008

12/2008

Interes jak diament

Diamenty znane z przyjaźni z kobietami ostatnio zmuszone zostały do zaprzyjaźnienia się ze wszystkimi inwestorami, ponieważ w świecie pieniędzy nie ma żadnych sentymentów. W dobie światowego kryzysu finansowego diamenty okazały się najstabilniejszą inwestycją środków finansowych i zasłużyły sobie na miano złotego interesu Ekonomiści prognozują, że przemysł diamentowy jest najlepszą lokatą…

12/2008, RYNEK

Promocja sklepu – jak zostać zauważonym przez klienta

Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasób Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać,…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż biżuterii przez internet

Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google’u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieci Sklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż – sztuka na więcej niż raz

Mieć dobrej jakości towar w dzisiejszych czasach to niestety nie wszystko. Trzeba także umieć go dobrze zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Nie zawsze można przewidzieć reakcje konsumenta na oferowany produkt, jednak można przygotować się na najgorsze i nauczyć, jak należy sprzedawać biżuterię Biżuteria jest dobrem luksusowym. Dlatego też klientami naszego sklepu nie…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Kosztowności w komisie

Co może połączyć jubilera i młodego adepta sztuk pięknych oprócz zamiłowania do pięknych przedmiotów? Odpowiedź wydaje się być oczywista – pieniądze. Współpraca pomiędzy dwoma podmiotami rynku jubilerskiego wcale nie musi oznaczać dla nich ciągłego oglądania się na poczynania konkurencji, wprost przeciwnie – może okazać się wspaniałym interesem dla obu partnerów…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Hurtownia frontem do klienta

W każdym sklepie jubilerskim najważniejszy jest asortyment. Sposobów na jego pozyskanie jest kilka. Sklepy kupują towar bezpośrednio od producenta, dystrybutora lub z hurtowni. Ilu właścicieli sklepów, tyle sposobów na najlepszą formę zatowarowania Zaopatrywanie się bezpośrednio u producenta powinno charakteryzować się samymi plusami. Po pierwsze, w takiej sytuacji istnieje możliwość negocjowania…

12/2008, SKLEP

Włochacze w Poznaniu

Iza Krauzy-Kur oraz Paweł Kur zapraszają na wystawę zaprojektowanej przez siebie biżuterii “Włochacze – just for fun”. Prowokacyjny charakter prezentacji nawiązuje do estetyki wywodzącej się z fascynacji wrocławską grupą LuXuS i ukazuje wpływ, jaki podczas studiów na wrocławskiej ASP wywarł na artystce Paweł Jarodzki. Balansowanie na granicy kiczu pozwala autorom…

12/2008, PANORAMA

Raz na wozie, raz pod wozem

Ożywienie gospodarcze, wzrost przychodów sklepów jubilerskich, znaczne bogacenie się społeczeństwa i pogoń za zaspokajaniem potrzeby posiadania dóbr luksusowych, a także zainteresowanie inwestorów stale rosnącymi cenami kruszców, przy jednoczesnym spadku popytu na biżuterię. Tak w skrócie maluje się obraz mijającego roku w branży jubilerskiej Rok 2008 można z pewnością określić jako…

12/2008, RYNEK

Bursztynowa wędrówka za 1,5 mld euro

Gdańsk oferuje miłośnikom bursztynu wystawę “Bursztynowe skarby XVI-XVIII w. Nowa kolekcja Muzeum Bursztynu”. Na wystawie zaprezentowano kilkanaście obiektów pozyskanych do zbiorów Muzeum Bursztynu oraz zabytki wypożyczone z kolekcji Kunstkammer Georga Laue, które muzeum chce kupić w przyszłym roku. Środki na zakup obiektów pochodzą z dotacji Miasta Gdańsk, projekt dofinansowało Ministerstwo…

12/2008, PANORAMA

Rok 2008 okiem specjalistów

Andrzej Bielak, prezes Stowarzyszenia Form Złotniczych Rok 2008 był kolejnym dobrym rokiem dla polskich projektantów. Wzięliśmy udział w wielu wystawach i konkursach, tak w kraju, jak i za granicą. Nasze stowarzyszenie bierze udział w targach Inhorgenta, mamy doskonałe kontakty międzynarodowe, dobrze układa się nasza współpraca z organizatorami targów w Warszawie…

12/2008, SONDA

Kryształy pod choinkę

Firma jubilerska W.KRUK na tegoroczny okres świąteczno-karnawałowy przygotowała nową autorską kolekcję srebrnej biżuterii z kryształami Swarovskiego. “Gwiazdka zaklęta w kryształ” zaprojektowana przez Annę Orską, projektantkę W.KRUK, to zestaw magicznych wisiorów i kolczyków w kolorach: szampańskim, dymnym i czarnym. Autorka stworzyła nową świąteczną kolekcję, dzięki której każda kobieta będzie mogła poczuć…

12/2008, PANORAMA
Strona 1 z 3123