Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

10/2008 | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » NUMERY » 2008 » 10/2008

10/2008

10/2008

Album o bursztynie “Top Amber”

Uchwycenie oraz utrwalenie ważnych i cennych zjawisk w dziedzinie wzornictwa biżuterii z bursztynem – to główny cel wydawców albumu. Publikację dotyczącą wzornictwa biżuterii bursztynowej na przestrzeni kilku ostatnich lat wydało Międzynarodowe Stowarzyszenie Bursztynników pod redakcją dr. hab. Sławomira Fijałkowskiego, znanego projektanta biżuterii, wykładowcy w Pracowni Projektowania Biżuterii na ASP w…

10/2008, NIEZBĘDNIK BURSZTYNNIKA

Wrześniowy “Choice” w Vicenzie

Magdalena Kwapińskakierownik ds. zakupu W.KRUKW dniach od 6 do 10 września światowa branża jubilerska ponownie spotkała się w Vicenzie, aby zweryfikować swoje przygotowania do grudniowego szczytu sprzedaży i sprawdzić, czy targi te będą inne od poprzednich, jak obiecywali organizatorzy majowej edycji imprezy zatytułowanej “Nothing as before” A jak faktycznie było?…

10/2008, TARGI

Nie będzie tak źle jak na giełdach

Bessa na światowych rynkach kapitałowych nie powinna mieć przełożenia na wyniki branży jubilerskiej podczas szczytu świątecznych zakupów – wynika z sondy, jaką przeprowadziliśmy wśród polskich jubilerów. Wojciech Kruk, przewodniczący rady nadzorczej firmy W.Kruk W związku ze zbliżającym się okresem świąt Bożego Narodzenia oraz karnawałem spodziewamy się wzrostu zainteresowania naszymi produktami.…

10/2008, SONDA

Wirtualna wycieczka po Muzeum Bursztynu w Gdańsku

Prezentacja nie tylko w atrakcyjny sposób przybliża zbiory i sale gdańskiego Muzeum Bursztynu, ale przede wszystkim imponuje bogactwem wiedzy o “złocie Północy” podanej wirtualnemu turyście przy pomocy różnorodnych form i środków. Architektura przedbramia w Gdańsku, w którym mieści się obecnie Muzeum Bursztynu, narzuciła merytoryczny podział ekspozycji. Dlatego wyodrębniono dwa główne…

10/2008, NIEZBĘDNIK BURSZTYNNIKA

Targi w Londynie

Mimo niepewności na rynkach dóbr luksusowych targi zaliczyć należy do udanych. Sprzyjał temu termin imprezy, który umożliwia złożenie zamówień z realizacją przed grudniem. Jednak druga przyczyna sukcesu tkwi w świetnej organizacji W dniach 31 sierpnia – 3 września odbyły się jubilerskie targi International Jewellery London 2008. Ta cyklicznie odbywająca się…

10/2008, TARGI

Przedświąteczne porządki w sklepie jubilerskim

Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…

10/2008, SKLEP

Nowości na rynku

Nowy sklep z narzędziami jubilerskimi Krakowska firma W.Kociuba, jedna z czołowych polskich dostawców technologii jubilerskich, otworzyła swój drugi salon sprzedaży. Teraz obok dotychczasowego sklepu w Krakowie zakupy w firmie Wojciecha Kociuby będzie można zrobić również w Gdańsku. Nowy punkt oferuje pełną ofertę maszyn, narzędzi oraz wszelkich materiałów eksploatacyjnych. W gamie…

10/2008, RYNEK

Konkurs na prezenty dyplomatyczne z bursztynem

Na początku października prezydent Gdańska Paweł Adamowicz ogłosił konkurs na prezenty dyplomatyczne. Zgłoszenia należy nadsyłać do 15 listopada Komisja konkursowa przyzna trzy główne nagrody w trzech kategoriach o wartości 2000 złotych brutto każda. Nagrodzone lub wyróżnione przez komisję konkursową prace mogą zostać zakupione przez Miasto Gdańsk na podstawie odrębnych umów…

10/2008, PANORAMA

Traktujmy klientów poważnie

Przypominamy podstawowe informacje probiercze dla osób zainteresowanych zakupem biżuterii. Właścicielom sklepów proponujemy wyłożyć je w widocznym miejscu oraz informować klientów o próbie wyrobu, wyjaśniać znaczenie poszczególnych znaków i wydawać zawsze rachunek. To z pewnością umocni wiarygodność i pozytywny wizerunek sklepu. W Polsce obowiązuje obligatoryjny system probierczy. Nakłada to na osoby…

10/2008, SKLEP

Szlachetna PACZKA

Już po raz ósmy Stowarzyszenie WIOSNA rozpoczęło przygotowania do ogólnopolskiej akcji, której celem jest przekazanie wigilijnej pomocy najuboższym rodzinom z całej Polski. Do tej pory w ciągu 7 poprzednich lat pomoc o łącznej wartości 3 055 500 zł otrzymało w niej 35,5 tysięcy osób. Ten rok będzie dla nas wyjątkowy.…

10/2008, RYNEK

Pióro dla prezydenta

Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz otrzymał bursztynowe pióro Amber Rex za popularyzację bursztynu. Jego zasługi docenili organizatorzy targów – Międzynarodowe Centrum Targowe i Pracownia Sztuk Plastycznych Przyznanie nagrody zbiega się z 10-leciem prezydentury Pawła Adamowicza i dlatego wyróżniony otrzyma pióro z numerem 10. Prezydent Gdańska od kilku lat konsekwentnie promuje bursztyn…

10/2008, PANORAMA
Strona 1 z 3123