Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

NUMERY | Polski Jubiler - Part 93


POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 93)

Wejście na rynek sztucznej biżuterii

W ciągu ostatnich kilku lat rynek biżuteryjny rozwinął się niezwykle dynamicznie. Tworzeniem „autorskiej” biżuterii zajęli się amatorzy, którzy oferują swoje wyroby zarówno za pośrednictwem stron internetowych, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Na polskim rynku pojawiło się wiele punktów sprzedażowych, które oferują tanią, sztuczną biżuterię, a rynek hurtowni zdominowany został przez…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Zabawa w kryształki

Kto nie zna kryształków Swarovskiego? Od przeszło stu lat marka jest liderem w dziedzinie ciętych kryształów, wprowadziła je do biżuterii, mody i dekoracji. Kryształy towarzyszą ludziom nie tylko w życiu codziennym, noszą je coraz częściej gwiazdy, szczególnie te, chodzące po czerwonym dywanie. Początki działalności W 1895 roku Daniel Swarovski wynalazł…

07-08/2010, TRENDY

Zegarek nie tylko dla koszykarza

Na rynku zegarmistrzowskim pojawiła się limitowana edycja zegarka Tissot Couturier Marcin Gortat Limited Edition 2010, która zadedykowana została Marcinowi Gortatowi, gwieździe polskiej i międzynarodowej. Czasomierz został wykonany na miarę wielkiego sportowca ze wszystkimi charakterystycznymi detalami, które zadowolą licznych fanów koszykówki i miłośników zegarków. Dla uczczenia polskiego ambasadora Tissot, na deklu…

07-08/2010, PANORAMA

Nadążyć za trendami

Moda w sztuce biżuteryjnej zmienia się niezwykle szybko. Każdy sezon rządzi się swoimi prawami i projektanci starają się dostosować swoje kolekcje biżuterii do zmieniających się upodobań konsumentów. Projektanci wychodzą naprzeciw upodobaniom klientów i wzajemnie się uzupełniają. Można zaobserwować wzajemne przenikanie się świata biżuterii szlachetnej i sztucznej. Klienci bowiem chcą być…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Pokaz biżuterii w galerii Techne

Miłośnicy sztuki biżuteryjnej mieli okazję uczestniczyć w niezwykłym pokazie biżuterii stworzonej przez izraelską projektantkę Dori Csengeri. Biżuteria tej projektantki jest przez znawców określana jako „nowe zjawisko w modzie”, gdyż oczarowuje bogactwem materiałów, barw, faktur i deseni. Izraelska projektantka z doskonałym wyczuciem łączy materiały: jedwab, kamienie szlachetne ze szkiełkami, kawałkami muszli…

07-08/2010, PANORAMA

Sztuczna biżuteria przegrywa ze srebrem

Polski rynek jubilerski zdominowany jest przez hurtownie srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Polacy chcą kupować biżuterię srebrną i mimo rosnącej popularności biżuterii sztucznej o swoją pozycję lidera srebrna biżuteria może być spokojna. Z całą pewnością wpływ na sposób postrzegania srebra przez Polaków ma fakt, że Polska jest największym producentem srebra w…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Czas urlopów czasem nowych kolekcji

Firma PILGRIM z okazji wakacji wprowadziła na polski rynek nową kolekcję biżuterii Blooming. Projektanci współpracujący z marką PILGRIM zaproponowali w niej duże wzory kwiatowe. Masywne kwiaty zdobią naszyjniki, bransolety, kolczyki oraz pierścionki. Kolekcję dostępną zarówno w srebrze, jak i złocie zdobią kwiaty w kolorze morskich głębin, pudrowego różu i mięty…

07-08/2010, PANORAMA

Sztuczna biżuteria w salonie jubilerskim?

Sztuczna biżuteria zdobywa uznanie klientów, więc coraz więcej osób decyduje się na zamówienie jej do swoich sklepów z biżuterią. Właściciele salonów jubilerskich i jubilerzy sceptycznie odnoszą się do jej obecności w swoim asortymencie. W dużych sieciowych salonach jubilerskich coraz częściej można znaleźć biżuterię wykonaną z nieszlachetnych materiałów. Znajdują się tam…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

06/2010

06/2010

Branża dynamicznie się zmienia

Polski rynek jubilerski stale się zmienia. Każdy uczestnik rynku jubilerskiego stara się znaleźć niszę, w której mógłby rozwijać swoją działalność. Podmioty gospodarcze, które od zawsze istniały w branży, także starają się coraz aktywniej walczyć o nowych klientów i wprowadzać do swojej oferty nowe usługi. W Polsce możemy obserwować zjawisko, które…

06/2010, RYNEK

Starasz się o fundusze z Unii Europejskiej – możesz liczyć na bank

1 stycznia 2007 roku rozpoczął się kolejny okres pozwalający na wykorzystanie funduszy Unii Europejskiej. W latach 2007-2013 Polska będzie największym beneficjentem pomocy unijnej przekazywanej w ramach wspólnotowej polityki spójności. Z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności do naszego kraju może trafić nawet 67,3 miliarda euro. Wydatki…

06/2010, EKONOMIA

Hurtownie srebra osiągają największe zyski

Na polskim rynku jubilerskim najlepiej radzą sobie hurtownie srebra, srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Gotowe produkty wykonane ze srebra cieszą się największym zainteresowaniem wśród detalistów i umożliwiają producentom biżuterii srebrnej generowanie z roku na rok coraz większych zysków. Szacuje się, że w Polsce istnieje około 150 podmiotów gospodarczych zajmujących się hurtową…

06/2010, RYNEK