Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

NUMERY | Polski Jubiler - Part 93


POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 93)

Promocja sklepu – jak zostać zauważonym przez klienta

Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasób Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać,…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Takehide Ozaki

Takehide Ozaki jest młodym, zdolnym japońskim artystą jubilerem. Mieszka i tworzy w Tokio. Jak sam mówi, trudno jest mu oddzielić życie prywatne od pracy. Jest absolwentem Wydziału Jewelry and Metalsmithing w Hiko Mizuno College of Jewelry w Japonii. Był nagradzany kilkakrotnie. Na swoim koncie ma wystawy zarówno w Japonii, jak…

12/2008, WZORNICTWO

Bursztynowa wędrówka za 1,5 mld euro

Gdańsk oferuje miłośnikom bursztynu wystawę “Bursztynowe skarby XVI-XVIII w. Nowa kolekcja Muzeum Bursztynu”. Na wystawie zaprezentowano kilkanaście obiektów pozyskanych do zbiorów Muzeum Bursztynu oraz zabytki wypożyczone z kolekcji Kunstkammer Georga Laue, które muzeum chce kupić w przyszłym roku. Środki na zakup obiektów pochodzą z dotacji Miasta Gdańsk, projekt dofinansowało Ministerstwo…

12/2008, PANORAMA

Sprzedaż biżuterii przez internet

Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google’u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieci Sklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Zegarki do działań ekstremalnych

Polskie przysłowie głosi, że od przybytku głowa nie boli. Twórcy nowoczesnych czasomierzy postanowili wziąć sobie do serca tę starą prawdę i wcielić ją w życie. Proponują swoim klientom coraz to nowsze zegarki, które mogą być wykorzystywane w zależności od formy aktywności, jaką użytkownicy będą podejmować. Nowy trend w modzie zegarkowej…

12/2008, WZORNICTWO

Kryształy pod choinkę

Firma jubilerska W.KRUK na tegoroczny okres świąteczno-karnawałowy przygotowała nową autorską kolekcję srebrnej biżuterii z kryształami Swarovskiego. “Gwiazdka zaklęta w kryształ” zaprojektowana przez Annę Orską, projektantkę W.KRUK, to zestaw magicznych wisiorów i kolczyków w kolorach: szampańskim, dymnym i czarnym. Autorka stworzyła nową świąteczną kolekcję, dzięki której każda kobieta będzie mogła poczuć…

12/2008, PANORAMA

Sprzedaż – sztuka na więcej niż raz

Mieć dobrej jakości towar w dzisiejszych czasach to niestety nie wszystko. Trzeba także umieć go dobrze zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Nie zawsze można przewidzieć reakcje konsumenta na oferowany produkt, jednak można przygotować się na najgorsze i nauczyć, jak należy sprzedawać biżuterię Biżuteria jest dobrem luksusowym. Dlatego też klientami naszego sklepu nie…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Klasyka gatunku, czyli publikacje na wagę złota

Każdy rzemieślnik zanim posiądzie mistrzostwo w swym fachu, przechodzi żmudną drogę nauki zawodu. Zwykle po podstawową wiedzę wystarczy udać się do profilowanej szkoły, by tam, pod okiem profesora, uzyskać teoretyczne i praktyczne przygotowanie zawodowe. Tak samo przydatna bywa literatura fachowa, która umożliwia teoretyczne poznanie zagadnienia. Jednak w przypadku zawodu złotnika…

12/2008, WARSZTAT JUBILERSKI

YES dla talizmanów Dąbrowskiej

Magdalena Dąbrowska postanowiła wykorzystać sekretną moc kamieni i udzielić jej każdemu, kto zdecyduje się na zakup najnowszej kolekcji “Talizmany” oferowanej przez Galerię YES. Do produkcji biżuterii wykorzystany został kwarc dymny, który podobno sprzyja marzycielskim naturom, ułatwiając im osiągnięcie koncentracji oraz afirmację własnej osobowości. Piękne, przezroczyste brązy wywołują spokojny, łagodny nastrój.…

12/2008, PANORAMA

Kosztowności w komisie

Co może połączyć jubilera i młodego adepta sztuk pięknych oprócz zamiłowania do pięknych przedmiotów? Odpowiedź wydaje się być oczywista – pieniądze. Współpraca pomiędzy dwoma podmiotami rynku jubilerskiego wcale nie musi oznaczać dla nich ciągłego oglądania się na poczynania konkurencji, wprost przeciwnie – może okazać się wspaniałym interesem dla obu partnerów…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Róże Aparta w rękach najpiękniejszych

Firma Apart była sponsorem Róż Gali, konkursu organizowanego przez tygodnik “Gala”. Piękni Dziś, Piękne Debiuty, Piękni Zawsze, Piękne Pary i po raz pierwszy Piękni w Sieci oraz Róża Róż to statuetki, które wykonała największa firma w Polsce – Apart. Uroczystą galę prowadzili Monika Richardson i Tomasz Kammel, a organizatorzy zadbali…

12/2008, PANORAMA

Hurtownia frontem do klienta

W każdym sklepie jubilerskim najważniejszy jest asortyment. Sposobów na jego pozyskanie jest kilka. Sklepy kupują towar bezpośrednio od producenta, dystrybutora lub z hurtowni. Ilu właścicieli sklepów, tyle sposobów na najlepszą formę zatowarowania Zaopatrywanie się bezpośrednio u producenta powinno charakteryzować się samymi plusami. Po pierwsze, w takiej sytuacji istnieje możliwość negocjowania…

12/2008, SKLEP