Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

NUMERY | Polski Jubiler - Part 93


POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 93)

Sprzedaż – sztuka na więcej niż raz

Mieć dobrej jakości towar w dzisiejszych czasach to niestety nie wszystko. Trzeba także umieć go dobrze zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Nie zawsze można przewidzieć reakcje konsumenta na oferowany produkt, jednak można przygotować się na najgorsze i nauczyć, jak należy sprzedawać biżuterię Biżuteria jest dobrem luksusowym. Dlatego też klientami naszego sklepu nie…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Klasyka gatunku, czyli publikacje na wagę złota

Każdy rzemieślnik zanim posiądzie mistrzostwo w swym fachu, przechodzi żmudną drogę nauki zawodu. Zwykle po podstawową wiedzę wystarczy udać się do profilowanej szkoły, by tam, pod okiem profesora, uzyskać teoretyczne i praktyczne przygotowanie zawodowe. Tak samo przydatna bywa literatura fachowa, która umożliwia teoretyczne poznanie zagadnienia. Jednak w przypadku zawodu złotnika…

12/2008, WARSZTAT JUBILERSKI

YES dla talizmanów Dąbrowskiej

Magdalena Dąbrowska postanowiła wykorzystać sekretną moc kamieni i udzielić jej każdemu, kto zdecyduje się na zakup najnowszej kolekcji “Talizmany” oferowanej przez Galerię YES. Do produkcji biżuterii wykorzystany został kwarc dymny, który podobno sprzyja marzycielskim naturom, ułatwiając im osiągnięcie koncentracji oraz afirmację własnej osobowości. Piękne, przezroczyste brązy wywołują spokojny, łagodny nastrój.…

12/2008, PANORAMA

Kosztowności w komisie

Co może połączyć jubilera i młodego adepta sztuk pięknych oprócz zamiłowania do pięknych przedmiotów? Odpowiedź wydaje się być oczywista – pieniądze. Współpraca pomiędzy dwoma podmiotami rynku jubilerskiego wcale nie musi oznaczać dla nich ciągłego oglądania się na poczynania konkurencji, wprost przeciwnie – może okazać się wspaniałym interesem dla obu partnerów…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Róże Aparta w rękach najpiękniejszych

Firma Apart była sponsorem Róż Gali, konkursu organizowanego przez tygodnik “Gala”. Piękni Dziś, Piękne Debiuty, Piękni Zawsze, Piękne Pary i po raz pierwszy Piękni w Sieci oraz Róża Róż to statuetki, które wykonała największa firma w Polsce – Apart. Uroczystą galę prowadzili Monika Richardson i Tomasz Kammel, a organizatorzy zadbali…

12/2008, PANORAMA

Hurtownia frontem do klienta

W każdym sklepie jubilerskim najważniejszy jest asortyment. Sposobów na jego pozyskanie jest kilka. Sklepy kupują towar bezpośrednio od producenta, dystrybutora lub z hurtowni. Ilu właścicieli sklepów, tyle sposobów na najlepszą formę zatowarowania Zaopatrywanie się bezpośrednio u producenta powinno charakteryzować się samymi plusami. Po pierwsze, w takiej sytuacji istnieje możliwość negocjowania…

12/2008, SKLEP

Pakistańska biżuteria

Pakistan zabiega o miejsce na podium wśród państw eksportujących własną biżuterię. Rząd Pakistanu zamierza okazać maksymalne poparcie oraz oferuje swoją pomoc wszystkim tym, którzy będą handlować kosztownościami z zagranicą. Shahab Khawaja, federalny sekretarz przemysłu i produkcji, podczas specjalnie zorganizowanej konferencji ogłosił program preferencyjny dla młodych ludzi, którzy będą studiować jubilerstwo.…

12/2008, PANORAMA

Raz na wozie, raz pod wozem

Ożywienie gospodarcze, wzrost przychodów sklepów jubilerskich, znaczne bogacenie się społeczeństwa i pogoń za zaspokajaniem potrzeby posiadania dóbr luksusowych, a także zainteresowanie inwestorów stale rosnącymi cenami kruszców, przy jednoczesnym spadku popytu na biżuterię. Tak w skrócie maluje się obraz mijającego roku w branży jubilerskiej Rok 2008 można z pewnością określić jako…

12/2008, RYNEK

Gwiazdkowy prezent

Złota biżuteria wymieniana jest jako pierwsza w rankingu na najlepszy prezent gwiazdkowy. Na całym świecie konsumenci zamierzają obdarować swoich najbliższych złotymi drobiazgami. Ponad połowa planuje ozdobić kosztowy drobiazg sentymentalnym napisem. Według danych opublikowanych przez miesięcznik “National Jeweller”, grawerzy już nie mogą nadążyć z realizacją zamówień. Rekordowa sprzedaż złotej biżuterii nie…

12/2008, PANORAMA

Rok 2008 okiem specjalistów

Andrzej Bielak, prezes Stowarzyszenia Form Złotniczych Rok 2008 był kolejnym dobrym rokiem dla polskich projektantów. Wzięliśmy udział w wielu wystawach i konkursach, tak w kraju, jak i za granicą. Nasze stowarzyszenie bierze udział w targach Inhorgenta, mamy doskonałe kontakty międzynarodowe, dobrze układa się nasza współpraca z organizatorami targów w Warszawie…

12/2008, SONDA

Diamentowa firma w dół

Dochód korporacji Zale, diamentowego potentata, spadł o 3,5 proc., czyli o 364,13 mln USD, w porównaniu z rokiem ubiegłym. Jest to jedyna firma z branży diamentowej, która odnotowuje teraz rekordowe straty. Zale zgłosił czystą stratę w wysokości ponad 45 mln USD. Jego obroty zdumiały inwestorów na całym świecie, ponieważ w…

12/2008, PANORAMA

Dlaczego warto zostać spółką giełdową?

Polacy coraz chętniej sięgają po towary luksusowe. Rozwój gospodarczy i powolny, ale sukcesywny wzrost zamożności społeczeństwa staje się szansą rozwoju rynku dóbr luksusowych. Stwarza to również obiecujące perspektywy dla branży jubilerskiej. Powszechnie wiadomo, że duży i silny może więcej, toteż planując przyszłość swojej firmy, warto zastanowić się, czy nie skorzystać…

12/2008, PRAWO