Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

PRODUKT | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » DZIAŁY » PRODUKT

Biżuteria musi błyszczeć

Salon jubilerski to miejsce, w którym biżuteria musi zostać odpowiednio wyeksponowana. Jednak, aby tak się stało, wiele osób musi się napracować. W sklepie z biżuterią musi zostać zainstalowane odpowiednie oświetlenie, muszą stanąć gabloty, pozwalające na odpowiednią prezentację biżuterii, na podłodze musi zostać umieszczona odpowiednia wykładzina. Jednak to nie wszystko. Do…

01/2017, PRODUKT

Informacja w sklepie

Niemal wszyscy właściciele salonów jubilerskich, poza podstawową działalnością, upowszechniają wiedzę na temat biżuterii. Są zobowiązani do przekazywania wiedzy na temat materiałów jubilerskich, autorów biżuterii, a także sposobów konserwacji zakupionych kosztowności. Moment sprzedaży jest jedynym czasem, kiedy klienci mają szansę otrzymać pełną informację na temat zakupionego produktu i należy ten czas…

01/2017, PRODUKT

Pudełko informacja o biżuterii i marce

Wydaje się, że o opakowaniach jubilerskich powiedziano już wszystko, jednak nie. Niemal w każdym sezonie pojawiają się nowe rozwiązania technologiczne, które pozwalają na lepsze wyeksponowanie biżuterii. Pomysły twórców zdają się nie mieć końca. Polacy jednak przywiązani są do klasyki. Niezwykle rzadko zamawiają do swoich salonów pudełka jubilerskie wykonane z nietradycyjnych…

01/2017, PRODUKT

Diamenty i reszta

W Polsce największym zainteresowaniem cieszą się diamenty. Diamentowa biżuteria jest biżuterią najchętniej kupowaną przez klientów w salonach jubilerskich. Niestety na kamienie kolorowe nie ma koniunktury, co sprawia, że niezwykle rzadko pojawiają się w kolekcjach biżuterii. Mimo że niektóre firmy jubilerskie starają się wprowadzić do swoich kolekcji kamienie kolorowe – rubiny,…

06/2016, ARTYKUŁ GŁÓWNY, PRODUKT, W NUMERZE

Mariaż biżuterii z technologiami

o, że twórcy eksperymentują, nie powinno nas dziwić. Klienci w salonach jubilerskich chcą być stale zaskakiwani i oczekują, że twórcy biżuterii spełnią ich oczekiwania. Stąd coraz częściej twórcy biżuterii wykorzystują w swojej pracy nowoczesne technologie. Tradycja wiąże się u nich z nowoczesnością i pozwala na stworzenie niezwykłych okazów jubilerskich. Drogą,…

06/2016, ARTYKUŁ GŁÓWNY, PRODUKT, W NUMERZE

Zegarek „na czasie”

Rynek zegarmistrzowski ogarnęła moda na zegarki sygnowane logo marek odzieżowych. Pojawiają się one od dawna w salonach zegarmistrzowskich, jednak teraz zaczynają być coraz częściej kupowane. Klienci wybierają je ze względu na logo marki. Posiadanie zegarka sygnowanego marką odzieżową stało się oznaką prestiżu, a ich ceny nie odbiegają od cen szwajcarskich…

05/2016, PRODUKT

Programy graficzne

Za projektowanie komputerowe biżuterii zabiera się coraz więcej osób. Młodzi ludzie szukający swojego miejsca na rynku, artyści, projektanci oraz twórcy biżuterii, coraz chętniej inwestują w programy graficzne, które pozwalają im na tworzenie idealnej biżuterii. Programy pozwalają na większą swobodę twórczą oraz tworzenie projektów, które nie byłyby możliwe przy użyciu tradycyjnych…

05/2016, PRODUKT

Nowoczesna sprzedaż

Nowoczesny salon jubilerski to nie tylko doskonale wyposażone wnętrze i wysokiej jakości biżuteria, którą można zaproponować klientom, to także oprogramowanie komputerowe, znacznie usprawniające pracę. W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie jakąkolwiek branżę, która obywa się bez specjalnie dla niej przygotowanego oprogramowania komputerowego. Każda branża ma swoją specyfikę, inne wymagania i…

05/2016, PRODUKT

Obrączka dla singla

Wśród klientów salonów jubilerskich na całym świecie zapanowała moda na kupowanie obrączek dla siebie samych, głównie za sprawą artykułu Liany Satenstein w amerykańskim Vogue. Jak zauważyła dziennikarka, nigdzie nie jest napisane, że obrączkę i pierścionek zaręczynowy może nosić tylko osoba pozostająca w związku małżeńskim. Artykuł wywołał dyskusję, czym tak naprawdę…

04/2016, PRODUKT

Pachnąca biżuteria i biżuteria przyszłości

mieniająca się moda wymusza na twórcach zmianę podejścia do biżuterii. Odpowiadając na zapotrzebowanie rynku, zmuszeni są do poszukiwania nowych materiałów jubilerskich, które sprawią, że ich biżuteria będzie wyróżniała się na tle konkurencji. A także umożliwi im promocję swojej marki poprzez niekonwencjonalne materiały użyte do jej produkcji. Można powiedzieć, że dzięki…

03/2016, PRODUKT

Dewocjonalia na polskim rynku

W niemal każdym salonie jubilerskim w asortymencie znajdują się złote i srebrne dewocjonalia. Klienci są zainteresowani ich kupnem, co powoduje, że producenci biżuterii sakralnej dość dobrze funkcjonują na polskim rynku jubilerskim. Niezwykle rzadko można spotkać się z sytuacją gdy klienci zamawiają biżuterię religijną własnego projektu. Zazwyczaj wybierają gotowe wyroby jubilerskie,…

02/2016, PRODUKT

Hiperrealizm i recykling

Biżuteria z surowców wtórnych na stałe zagościła na rynku jubilerskim. Nikogo nie dziwi wykorzystywanie zużytych kapsli, elementów z popsutych komputerów, zegarków, szkła czy mebli do tworzenia biżuterii. Projektanci biżuterii wykorzystują niemal wszystko co wpadnie w ich ręce, aby stworzyć oryginalną biżuterię. Cena biżuterii z materiałów ogólnodostępnych uzależniona jest od uwarunkowań…

01/2016, PRODUKT
Strona 1 z 3123