Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

PRODUKT | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » DZIAŁY » PRODUKT

Romans mody i biżuterii

Młodzi artyści coraz chętniej eksperymentują z modą. Już nie tylko tworzą kolekcje biżuterii fashion, ale także nawiązują kontakty z projektantami odzieży, aby wspólnie wprowadzać na rynek linie przeznaczone dla najbardziej wymagających klientów. Artyści złotnicy nie chcą zostać zaszufladkowani jako twórcy określonego typu wyrobów jubilerskich, dlatego też stale eksperymentują. Do wytworzenia…

03/2017, PRODUKT, W NUMERZE

Kielichy i relikwiarze

Dewocjonalia to nie tylko biżuteria religijna, srebrne obrazki święte czy różańce wykonane z materiałów jubilerskich, ale także przedmioty kultu religijnego. W sklepach z dewocjonaliami znajdujemy kielichy mszalne, relikwiarze, pateny czy złote tabernakula. Ich sprzedażą zajmują się wyspecjalizowane sklepy tradycyjne, a także coraz częściej sklepy internetowe. Na polskim rynku jubilerskim niezwykle…

02/2017, PRODUKT, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Religijna u jubilera

Właściciele salonów jubilerskich coraz rzadziej decydują się na zamawianie biżuterii religijnej. Klienci, decydując się na zakupy, wybierają sklepy specjalistyczne albo kupują przez internet. W salonach jubilerskich możemy znaleźć podstawowe wzory krzyżyków i medalików, które kupowane są przez klientów z okazji uroczystości religijnych. Krzyżyk i medalik Dewocjonalia powoli znikają z salonów…

02/2017, PRODUKT, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Pamiątka uroczystości religijnej

Polska jest krajem, w którym bardzo dobrze sprzedają się różnego rodzaju obrazki, obrazy i pamiątki, wykonane ze srebra, a ofiarowywane z okazji uroczystości religijnych. Dewocjonalia w naszym kraju kupuje przede wszystkim bliska rodzina w formie prezentów. Można powiedzieć, że w przeciwieństwie do rynku biżuterii religijnej na rynku dewocjonaliów sytuacja wydaje…

02/2017, PRODUKT

Biżuteria musi błyszczeć

Salon jubilerski to miejsce, w którym biżuteria musi zostać odpowiednio wyeksponowana. Jednak, aby tak się stało, wiele osób musi się napracować. W sklepie z biżuterią musi zostać zainstalowane odpowiednie oświetlenie, muszą stanąć gabloty, pozwalające na odpowiednią prezentację biżuterii, na podłodze musi zostać umieszczona odpowiednia wykładzina. Jednak to nie wszystko. Do…

01/2017, PRODUKT, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Informacja w sklepie

Niemal wszyscy właściciele salonów jubilerskich, poza podstawową działalnością, upowszechniają wiedzę na temat biżuterii. Są zobowiązani do przekazywania wiedzy na temat materiałów jubilerskich, autorów biżuterii, a także sposobów konserwacji zakupionych kosztowności. Moment sprzedaży jest jedynym czasem, kiedy klienci mają szansę otrzymać pełną informację na temat zakupionego produktu i należy ten czas…

01/2017, PRODUKT

Pudełko informacja o biżuterii i marce

Wydaje się, że o opakowaniach jubilerskich powiedziano już wszystko, jednak nie. Niemal w każdym sezonie pojawiają się nowe rozwiązania technologiczne, które pozwalają na lepsze wyeksponowanie biżuterii. Pomysły twórców zdają się nie mieć końca. Polacy jednak przywiązani są do klasyki. Niezwykle rzadko zamawiają do swoich salonów pudełka jubilerskie wykonane z nietradycyjnych…

01/2017, PRODUKT

Diamenty i reszta

W Polsce największym zainteresowaniem cieszą się diamenty. Diamentowa biżuteria jest biżuterią najchętniej kupowaną przez klientów w salonach jubilerskich. Niestety na kamienie kolorowe nie ma koniunktury, co sprawia, że niezwykle rzadko pojawiają się w kolekcjach biżuterii. Mimo że niektóre firmy jubilerskie starają się wprowadzić do swoich kolekcji kamienie kolorowe – rubiny,…

06/2016, PRODUKT

Mariaż biżuterii z technologiami

o, że twórcy eksperymentują, nie powinno nas dziwić. Klienci w salonach jubilerskich chcą być stale zaskakiwani i oczekują, że twórcy biżuterii spełnią ich oczekiwania. Stąd coraz częściej twórcy biżuterii wykorzystują w swojej pracy nowoczesne technologie. Tradycja wiąże się u nich z nowoczesnością i pozwala na stworzenie niezwykłych okazów jubilerskich. Drogą,…

06/2016, PRODUKT

Zegarek „na czasie”

Rynek zegarmistrzowski ogarnęła moda na zegarki sygnowane logo marek odzieżowych. Pojawiają się one od dawna w salonach zegarmistrzowskich, jednak teraz zaczynają być coraz częściej kupowane. Klienci wybierają je ze względu na logo marki. Posiadanie zegarka sygnowanego marką odzieżową stało się oznaką prestiżu, a ich ceny nie odbiegają od cen szwajcarskich…

05/2016, PRODUKT

Programy graficzne

Za projektowanie komputerowe biżuterii zabiera się coraz więcej osób. Młodzi ludzie szukający swojego miejsca na rynku, artyści, projektanci oraz twórcy biżuterii, coraz chętniej inwestują w programy graficzne, które pozwalają im na tworzenie idealnej biżuterii. Programy pozwalają na większą swobodę twórczą oraz tworzenie projektów, które nie byłyby możliwe przy użyciu tradycyjnych…

05/2016, PRODUKT

Nowoczesna sprzedaż

Nowoczesny salon jubilerski to nie tylko doskonale wyposażone wnętrze i wysokiej jakości biżuteria, którą można zaproponować klientom, to także oprogramowanie komputerowe, znacznie usprawniające pracę. W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie jakąkolwiek branżę, która obywa się bez specjalnie dla niej przygotowanego oprogramowania komputerowego. Każda branża ma swoją specyfikę, inne wymagania i…

05/2016, PRODUKT
Strona 1 z 41234