Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Z PRASY EUROPEJSKIEJ | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » DZIAŁY » Z PRASY EUROPEJSKIEJ

What is Jewellery?

Biżuteria odgrywa ważną rolę w życiu wielu ludzi, ale jej znaczenie i przyczyna noszenia są powszechnie niedostrzegane. Dlatego też w 1994 roku za sprawą londyńskiego Crafts Council powstała wystawa “What is Jewellery?”, której kuratorem był artysta jubiler David Poston Wystawa miała dać odpowiedź na pytanie: what is jewellery? (co to…

04/2009, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Przegląd prasy

The Solitaire Do niedawna przemysł jubilerski wierzył, że o wartości rynkowej diamentu decyduje główny dostawca – firma De Beers, która kontrolowała blisko 85 proc. dostaw na całym świecie. Firma ta wymyśliła pierścionek zaręczynowy z diamentem oraz bardzo skuteczny slogan marketingowy: Diamenty są na zawsze – tak jak miłość między mężczyzną…

05/2008, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Biżuteria inspirowana naturą

Przewodnik po świecie piękna W czasach, gdy wydawnictwa branżowe muszą mierzyć się z wyzwaniami jakie stawiają inne środki przekazu, a przede wszystkim internet, hiszpański magazyn Arte y Joya (ukazuje się pięc razy w roku) znalazł klucz do umysłu nowych generacji swoich czytelników. 30-letnie doświadczenia zespołu redakcyjnego umożliwiły stworzenie gazety, będącej…

01-02/2008, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Luksus – sztuka życia

Bogaci są wymagający Emocje, wellness, wewnętrzne wartości, duchowość – to słowa klucze w promocji dóbr luksusowych. Luksus to dziś sztuka życia i nie wiąże się już z wartością materialną. Produkty luksusowe muszą odpowiadać emocjom i nadawać kształty marzeniom. Gotowość do ich zakupu rośnie wraz z zarobkami. Według magazynu Goldschmiede Zeitung,…

12/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Powakacyjne refleksje

Wzory na życzenie klienta, coraz popularniejsze srebro Indyjskie firmy jubilerskie i magazyny związane z branżą coraz więcej uwagi poświęcają możliwościom właściwego wykorzystania potencjału rynku wewnętrznego. Nowe pokolenie jest zdecydowanie bardziej wymagające” – czytamy na łamach prestiżowego, indyjskiego magazynu jubilerskiego “Solitaire”. Taka sytuacja stawia przed właścicielami sklepów nowe wyzwania. Tradycyjny rynek…

10/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Do 14 miliardów dolarów wzrósł światowy popyt na biżuterię ze złota

W drugim kwartale tego roku popyt na wyroby jubilerskie w świecie szacuje się na 14 miliardów dolarów – tak wynika z komunikatu Światowej Rady Złota, opublikowanego 23 sierpnia na stronie internetowej www.gold.org. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego popyt wzrósł o 37 procent. To zjawisko można zaobserwować głównie w…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Modne złoto i niezwykłe połączenia materiałów

W kolekcjach francuskich jubilerów na koniec lata i jesień dominuje żółte i białe złoto w połączeniu z brylantami. Nierzadko jednak pojawiają się także takie materiały jak stal i rodowane srebro, skóra i drewno, a nawet gumożywica Jubileuszowa kolekcja francuskiej firmy Bellon zawiera komplety biżuterii z żółtego i białego złota z…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Rośnie eksport złotej biżuterii z Turcji

Ostatnich siedem miesięcy tego roku było niezwykle udanych dla tureckich firm jubilerskich. W tym okresie eksport biżuterii ze złota z tego kraju wyniósł 51,5 ton, co dało wzrost o 17,1 procent i przychody 644, 8 miliona dolarów (wzrost o 29, 2 procent). Zdaniem specjalistów te znakomite wyniki jubilerów z Turcji,…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Swarovski ogłosi we wrześniu trendy roku 2008

27 września podczas targów biżuterii i zegarków w Hong Kongu firma Signity, należąca do koncernu Swarovski, ogłosi trendy obowiązujące w biżuterii z kamieniami w 2008 roku. Opracowanie GemVisions opisywać będzie kolory, motywy i style obowiązujące w biżuterii z kamieniami w ciągu kilku najbliższych sezonów. Z raportu wynika, że w następnym…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Globalizacja gustów i trendów

Juvelirnoje Obozrienie Rosyjski potencjał Rosyjski rynek jest odporny na globalizację gustów. Jak dowodzi sondaż przeprowadzony przez miesięcznik Juvelirnoje Obozrienie rosnący popyt na wyroby z żółtego złota na świecie nie jest powszechną tendencją w Rosji. Z relacji z targów w Bazylei wynika, że rosyjscy przedsiębiorcy z uwagą obserwują światowe trendy. Są…

07-08/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ