POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria online

Świat popandemiczny przyniósł nam rozwój sprzedaży biżuterii przez internet. Aby funkcjonować na rynku jubilerskim, nie można nie posiadać sklepu w sieci, gdyż większość klientów zainteresowanych zakupem biżuterii rozpoczyna poszukiwania wymarzonego wyrobu właśnie za pośrednictwem internetu. Należy zauważyć, że coraz częściej twórcy biżuterii niemal całkowicie rezygnują z tradycyjnych punktów sprzedaży i…

02/2023, TEMAT MIESIĄCA

Opakuj swój skarb

W czasach, gdy większości zakupów dokonujemy za pośrednictwem sieci, na znaczeniu zyskuje opakowanie, w którym klienci otrzymują kosztowności. Jest to czasami jedyny kontakt klienta z naszą marką jubilerską. Opakowanie musi kryć w sobie aurę luksusu i zastąpić osobistą wizytę klienta w sklepie z biżuterią. Warto zastanowić się, jakie opakowania na…

02/2023, TEMAT MIESIĄCA

Zaręczyny na miarę naszych czasów

Młodzi konsumenci przyzwyczajeni są do tego, że mają wszystko, czego chcą, za pośrednictwem internetu. Ich naturalnym środowiskiem jest świat wirtualny, który nie stawia żadnych barier. Wkraczając w dorosłe życie, chcą w nim dokonywać takich samych wyborów, jakich dokonywali jako nastolatkowie, i nie wyobrażają sobie, że jakieś ich marzenie może nie…

02/2023, TEMAT MIESIĄCA

Obrączki na zamówienie

Młodzi Polacy, zaczynając przygotowania do ślubu, przemierzają internet w celu znalezienia odpowiedniej biżuterii. Przy wyborze obrączek i pierścionka zaręczynowego kierują się ceną wyrobu jubilerskiego oraz jego designem. Nie można zapominać, że nie bez znaczenia pozostaje dla nich głos zaprzyjaźnionych osób i moda panująca w mediach społecznościowych. Projektanci, którzy oferują swoje…

02/2023, TEMAT MIESIĄCA

Moda ślubna

Młodzi Polacy odwiedzający salony jubilerskie z okazji zawarcia związku małżeńskiego oczekują nowoczesnej i niekonwencjonalnej biżuterii. Chcą za pomocą pierścionka zaręczynowego i obrączek wyrazić nie tylko swoje uczucia, ale także zamanifestować światu swoje przekonania. Dlatego też szukają biżuterii, która w pełni odda ducha czasów, w jakich żyjemy. Narzeczeni wybierają biżuterię stworzoną…

02/2023, TEMAT MIESIĄCA

Nowoczesny złotnik

Polska branża jubilerska bardzo dynamicznie zareagowała na zmiany na rynku wywołane pandemią i przeniosła się do świata wirtualnego, budując sklepy internetowe. Wdrożyła rozwiązania ekologiczne, realizując główne założenia polityki zrównoważonego rozwoju, m.in. poprzez stosowanie nowoczesnych maszyn jubilerskich, tj. wykorzystujących lasery, czy używanie etycznych materiałów jubilerskich. Nie przestraszyła się również szalejącej inflacji…

01/2023, TEMAT MIESIĄCA

Bransoletka plus

Twórcy nowoczesnych technologii prześcigają się we wprowadzaniu na rynek coraz to nowych, funkcjonalnych gadżetów, które przypadną do gustu konsumentom na całym świecie. Jednym z nich z całą pewnością jest nowy odbiornik VLC (ang. Visible Light Communication), czyli bezprzewodowa wersja komunikacji światłowodowej. Odkrycie nowej technologii powinno zainteresować twórców biżuterii, gdyż odbiornik…

01/2023, TEMAT MIESIĄCA

Dewocjonalia na każdą okazję

Specyfiką polską jest ofiarowywanie z okazji różnych uroczystości religijnych pamiątkowych i wartościowych prezentów, które podkreślają przynależność religijną. Wyroby jubilerskie wykonane ze złota i srebra są chętnie kupowane ze względu na ich symbolikę, ale także tradycję. I mimo że odsetek Polaków deklarujących się jako wierzący z roku na rok się zmniejsza,…

01/2023, TEMAT MIESIĄCA

Minimalizm i jakość

Jak wynika ze wszystkich analiz, boom na biżuterię z bursztynem na rynku azjatyckim kończy się. Z mapy Polski poznikało wiele pracowni jubilerskich produkujących biżuterię na potrzeby głównie chińskiego rynku, swoje zrobiła również pandemia, która nie sprzyjała zakupom biżuterii z bursztynem. Bursztynnicy stanęli wobec poważnego problemu – jak przetrwać na stale…

01/2023, TEMAT MIESIĄCA

Złoto na topie

Biżuteria ze złota i srebra, mimo kryzysu gospodarczego, wojny w Ukrainie i rosnącej na całym świecie inflacji, sprzedaje się dobrze, ze względu na fakt, że klienci traktują ją jako pewną lokatę kapitału. Na całym świecie zauważyć można zwiększone zainteresowanie kupnem biżuterii ze złota i kamieni szlachetnych, która ma zapewnić poczucie…

01/2023, TEMAT MIESIĄCA

Pierwsza biżuteria

Pierwszy kontakt człowieka z biżuterią jest kluczowy dla uformowania gustu estetycznego. Biżuteria oferowana z okazji pierwszej komunii świętej odgrywa więc kluczową rolę w dalszym rozwoju młodego konsumenta. Właściciele salonów jubilerskich oraz producenci biżuterii powinni brać to pod uwagę, wprowadzając na rynek kolekcje biżuterii dziecięcej, która najczęściej kupowana jest z okazji…

01/2023, TEMAT MIESIĄCA

Branża jubilerska wobec Europejskiego Zielonego Ładu

Najpilniejszym wyzwaniem, jakie stoi przed branżą jubilerską, jest transformacja produkcji i sprzedaży biżuterii w kierunku Europejskiego Zielonego Ładu. W grudniu 2019 r. Komisja Europejska przyjęła pakiet inicjatyw, który stanowi punkt wyjścia dla planowanej zrównoważonej transformacji oraz Taksonomii UE, czyli narzędzia wspierającego transformację. UE przeznaczyła na ten cel 180 mld euro…

01/2023, TEMAT MIESIĄCA