Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

TEMAT MIESIĄCA | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA

Męskie pasje zamknięte w biżuterii

Twórcy biżuterii, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, tworzą biżuterię autorską z niecodziennych materiałów. I tak powstają kolekcje męskiej biżuterii wykonane ze zużytych części samochodowych, opon, szyb, ale przede wszystkim karoserii. Autorzy niecodziennej biżuterii nie obawiają się łączyć fragmentów samochodów z kamieniami czy metalami szlachetnymi. A mężczyźni chętnie płacą za fragment swojego…

06/2016, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Spojrzenie na męską biżuterię

Mężczyźni coraz chętniej kupują biżuterię. Interesują ich przede wszystkim ozdoby, które wpisują się w trendy modowe i są sygnowane przez znane marki, niekoniecznie jubilerskie. Jak podkreślają specjaliści, męska biżuteria musi być modna. Zainteresowanie wzbudzają bransoletki, naszyjniki, ale także tradycyjne spinki do mankietów. Moda na męskie ozdoby sprawia, że coraz więcej…

06/2016, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Stal szlachetna to bezapelacyjny hit

Rozmowa z Anną Karwan, współwłaścicielką firmy Manoki, o biżuterii męskiej. Polski Jubiler: Jaki rodzaj biżuterii kupowany jest przez mężczyzn? Anna Karwan, firma Manoki: Mężczyźni coraz częściej sięgają po biżuterię, szukają czegoś nowego, unikalnego i przede wszystkim modnego. Największe zainteresowanie wzbudzają skórzane bransolety i to po nie panowie sięgają najczęściej. Również…

06/2016, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Kolor wpływa na sprzedaż

Pudełko na biżuterię musi wywoływać skojarzenia u klientów. Treść oraz forma opakowania musi być wsparta znaczeniami oddziałującymi na psychikę kupujących biżuterię, czyli na postrzeganie, emocje, nastawienie oraz motywy. Nie można zdać się na przypadek – opakowanie na biżuterię musi zostać zaprojektowane dla danej marki salonu jubilerskiego czy twórcy biżuterii, a…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko z klasą

Stale zmieniająca się moda biżuteryjna wymusza zmiany na rynku opakowań. Sprzedawcy biżuterii, pragnąc nadążyć za trendami, a także chcąc wyróżnić się na tle konkurencji, są zmuszeni do wprowadzenia do swoich salonów nowych pudełek. Zdają sobie bowiem sprawę, że nowoczesne opakowanie to nie tylko sposób na przechowanie biżuterii, ale wizytówka sklepu.…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Inny wymiar złota

Sprzedaż biżuterii wykonanej ze złota utrzymuje się na stałym poziomie. Klienci średnio przeznaczają na zakup złotej biżuterii 1,5 tys. złotych. Najlepiej sprzedają się złote obrączki i pierścionki z brylantami. Nie można jednak mówić o stagnacji. Klienci coraz częściej poszukują biżuterii niekonwencjonalnej, która nie tylko wpisuje się w modowe tendencje, ale…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria to forma na ubranie idei

Rozmowa z Elżbietą Piętak, laureatką Nagrody „Polskiego Jubilera” Polski Jubiler: Jak ocenia pani swój debiut przed szeroką publicznością na polskim rynku biżuteryjnym? Elżbieta Piętak: Myślę, że ten debiut ciągle trwa. Pokazywałam swoje prace na wystawach w Poznaniu, Warszawie, Sandomierzu, Łodzi oraz na targach w Gdańsku. Nie da się określić, jak…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Wyraź siebie na obrączce

Rozmowa z Justyną Mańko z firmy Koliber o modzie na obrączki dla singli Polski Jubiler: Państwa obrączki cieszą się coraz większym zainteresowaniem, zapewne dzięki możliwości ich personalizacji. Jak powstał pomysł na stworzenie tego rodzaju biżuterii? Justyna Mańko: Coraz więcej klientów zainteresowanych jest indywidualną biżuterią, która będzie się wyróżniała z tłumu,…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Logo marki sprzedawcą mody

Sprzedaż biżuterii modowej w Polsce rośnie. Jak podkreślają specjaliści, najlepiej sprzedają się akcesoria modowe, czyli wszelkiego rodzaju dodatki do odzieży. Klienci zaopatrują się w nie w salonach odzieżowych. Na polskim rynku pojawia się coraz więcej marek jubilerskich oferujących biżuterię fashion. Jednak największą popularnością wśród klientów salonów jubilerskich cieszy się biżuteria…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Minimalizm i prostota

Sytuacja na rynku hurtowni w Polsce nie zmienia się. Właściciele salonów jubilerskich chętnie dokonują zakupów zarówno w tradycyjnych, jak i internetowych hurtowniach. Większość salonów jubilerskich ma umowę z dwiema hurtowniami, dzięki czemu na bieżąco zamawia złotą i srebrną biżuterię. Należy jednak zauważyć, że właściciele salonów jubilerskich, podobnie jak ich klienci,…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Prefabrykaty i maszyny

Moda na samodzielne tworzenie biżuterii spowodowała, że na polskim rynku jubilerskim powstało wiele firm wyspecjalizowanych w sprzedaży akcesoriów do jej produkcji. Każdy, zarówno profesjonalista, jak i amator, może zaopatrzyć się we wszystkie potrzebne mu materiały do produkcji biżuterii. Dzięki sklepom z akcesoriami jubilerskimi można w dość krótkim czasie zgromadzić wszelkie…

04/2016, TEMAT MIESIĄCA

Kamienie szlachetne prosto do rąk jubilera

Na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących kamienie szlachetne i kamienie syntetyczne. Te ostatnie, ze względu na swoją cenę oraz właściwości, są coraz chętniej kupowane przez twórców biżuterii. Kamienie syntetyczne podbijają rynek jubilerski nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Jak powszechnie wiadomo, popyt rodzi podaż, stąd…

03/2016, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA