Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

TEMAT MIESIĄCA | Polski Jubiler


POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA

Kropka nad i

Niemal każda suknia ślubna wymaga oprawy w postaci biżuterii. Przyszłe panny młode szukają dodatków w salonach jubilerskich. Jeszcze do niedawna Polki kupowały ozdoby w salonach ślubnych, ale teraz wybierają się na zakupy do jubilera. Należy zauważyć, że coraz częściej kobiety zrywają z klasyką i wybierają suknie ślubne w innym niż…

01/2017, TEMAT MIESIĄCA

Młodzi o wyrafinowanym guście

Wielu przedstawicieli branży uważa, że przyszłość leży w indywidualnym projektowaniu obrączek. Niektórzy artyści już dawno odkryli potencjał na rynku obrączek i świetnie na nim funkcjonują tworząc autorskie wzory biżuterii, jak choćby Andrzej Bielak, czy Jan Suchodolski i Marcin Gradowski. W rynku obrączek wciąż tkwi potencjał. Wzrost świadomości społeczeństwa przełoży się…

01/2017, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria na całe życie

Obrączki są rodzajem biżuterii, który towarzyszy nam przez całe życie. Większość Polaków nie przywiązuje do nich należytej uwagi. Zadawala ich produkcja masowa, wybierają najpopularniejsze i najtańsze wzory, przeznaczając na nie niewiele więcej niż 1500-1700 złotych. A w salonach jubilerskich jest w czym wybierać. Właściciele sklepów z biżuterią i galerii z…

01/2017, TEMAT MIESIĄCA

Platyna w salonie

Sprzedaż platynowej biżuterii w polskich salonach jubilerskich rośnie. Klienci, szczególnie ci najzamożniejsi, wybierają ją jako alternatywę dla białego złota. Platynowa biżuteria z racji swojej ceny najczęściej kupowana jest jako prezent bądź z okazji ślubu i zaręczyn. W Polsce niemal nie ma zakładów jubilerskich zajmujący się produkcją platynowej biżuterii. Wpływ na…

01/2017, TEMAT MIESIĄCA

Diament i cyrkonia na zaręczyny

Jeśli w salonie jubilerskim pojawia się klient chcący kupić pierścionek zaręczynowy, to niemal z całą pewnością można założyć, że będzie zależało mu na pierścionku z diamentem. W ciągu ostatnich paru lat w naszym kraju pierścionek zaręczynowy został utożsamiony z pierścionkiem z brylantem. Podstawowym kryterium wyboru stała się cena pierścionka. I…

01/2017, TEMAT MIESIĄCA

Rynek męskiej biżuterii ślubnej

W Polsce rynek biżuterii ślubnej kojarzony jest przede wszystkim z kobietami. A to duży błąd. Projektanci i producenci biżuterii ślubnej nie wykorzystują potencjału, jaki niesie ze sobą rynek męskich dodatków ślubnych. Wsalonach i sklepach z galanterią męską, a także w salonach z garniturami ślubnymi znajdujemy masową biżuterię męską, która znajduje…

01/2017, TEMAT MIESIĄCA

Pierścionek na zaręczyny

Przyjęło się, że na zaręczyny nie wypada wręczyć kobiecie innej biżuterii niż pierścionek z brylantem. Salony jubilerskie w całej Polsce mają w swoim asortymencie biżuterię diamentową oraz jej tańszy substytut – biżuterię z cyrkoniami. Klienci, w zależności od zasobności portfela, mogą wybierać spośród kilkudziesięciu wzorów. O cenie decyduje wielkość i…

01/2017, TEMAT MIESIĄCA

Męskie pasje zamknięte w biżuterii

Twórcy biżuterii, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, tworzą biżuterię autorską z niecodziennych materiałów. I tak powstają kolekcje męskiej biżuterii wykonane ze zużytych części samochodowych, opon, szyb, ale przede wszystkim karoserii. Autorzy niecodziennej biżuterii nie obawiają się łączyć fragmentów samochodów z kamieniami czy metalami szlachetnymi. A mężczyźni chętnie płacą za fragment swojego…

06/2016, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Spojrzenie na męską biżuterię

Mężczyźni coraz chętniej kupują biżuterię. Interesują ich przede wszystkim ozdoby, które wpisują się w trendy modowe i są sygnowane przez znane marki, niekoniecznie jubilerskie. Jak podkreślają specjaliści, męska biżuteria musi być modna. Zainteresowanie wzbudzają bransoletki, naszyjniki, ale także tradycyjne spinki do mankietów. Moda na męskie ozdoby sprawia, że coraz więcej…

06/2016, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Stal szlachetna to bezapelacyjny hit

Rozmowa z Anną Karwan, współwłaścicielką firmy Manoki, o biżuterii męskiej. Polski Jubiler: Jaki rodzaj biżuterii kupowany jest przez mężczyzn? Anna Karwan, firma Manoki: Mężczyźni coraz częściej sięgają po biżuterię, szukają czegoś nowego, unikalnego i przede wszystkim modnego. Największe zainteresowanie wzbudzają skórzane bransolety i to po nie panowie sięgają najczęściej. Również…

06/2016, ARTYKUŁ GŁÓWNY, TEMAT MIESIĄCA, W NUMERZE

Kolor wpływa na sprzedaż

Pudełko na biżuterię musi wywoływać skojarzenia u klientów. Treść oraz forma opakowania musi być wsparta znaczeniami oddziałującymi na psychikę kupujących biżuterię, czyli na postrzeganie, emocje, nastawienie oraz motywy. Nie można zdać się na przypadek – opakowanie na biżuterię musi zostać zaprojektowane dla danej marki salonu jubilerskiego czy twórcy biżuterii, a…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko z klasą

Stale zmieniająca się moda biżuteryjna wymusza zmiany na rynku opakowań. Sprzedawcy biżuterii, pragnąc nadążyć za trendami, a także chcąc wyróżnić się na tle konkurencji, są zmuszeni do wprowadzenia do swoich salonów nowych pudełek. Zdają sobie bowiem sprawę, że nowoczesne opakowanie to nie tylko sposób na przechowanie biżuterii, ale wizytówka sklepu.…

05/2016, TEMAT MIESIĄCA