POLSKI JUBILER » DZIAŁY » SKLEP (Strona 3)

Budowanie świątecznego nastroju

Wystrój sklepu ma istotny wpływ na budowanie relacji z klientem, który zdecyduje się na przekroczenie progu naszego punktu. Tylko bowiem w ten sposób można osiągnąć ponadprzeciętne zyski w okresie gwiazdkowych zakupów. Przede wszystkim klient – Klient musi intuicyjnie orientować się w sklepie, nie może czuć się w nim osaczony zarówno…

11/2009, SKLEP

Wizytówka sklepu

Szał przedświątecznych zakupów niedługo ogarnie całą Polskę. Właściciele sklepów jubilerskich, mimo że nie narzekają na brak klientów, nie mogą osiąść na laurach i czekać na tłumne przybycie kupujących. Aby zainteresować klientów naszym towarem, nie wystarczy dobry projektant wnętrz i firma zajmująca się montażem mebli, przede wszystkim potrzebna jest koncepcja, jak…

11/2009, SKLEP

Najnowsze trendy w sklepie jubilerskim

Moda zmienia się każdego sezonu. Nawet najlepsi znawcy rynku jubilerskiego nie są w stanie przewidzieć, jakie trendy będą obowiązywały w nadchodzącym sezonie. Nie sposób zgadnąć także preferencji konsumentów i ich decyzji zakupowych. Właściciele sklepów jubilerskich starają się sprostać zapotrzebowaniu rynku, jednak nie jest to zazwyczaj prosta sprawa. Mogą oni uczestniczyć…

09/2009, SKLEP

Nowa aranżacja sklepu

Sezon urlopowy to jedyna okazja na przeprowadzenie wszelkich koniecznych zmian w sklepie jubilerskim przed zmasowanym szturmem klientów. Nie można bowiem pozwolić sobie, aby remont sklepu wypadł w momencie, gdy klienci będą chcieli dokonywać w naszym sklepie dużych zakupów. Zmiana wystroju sklepu jubilerskiego jest bardzo ważna, szczególnie w momencie, gdy remont…

06/2009, SKLEP

Salon jubilerski kontra galeria

Ostatnio na polskim rynku pojawiło się wiele galerii artystycznych, które oferują swoim klientom biżuterię. A także coraz aktywniej walczą o potencjalnego klienta z tradycyjnymi sklepami jubilerskimi. Pojawiają się na ulicach polskich miast i stają się miejscami, gdzie można napić się kawy, porozmawiać o sztuce i jednocześnie kupić sobie oryginalne, zazwyczaj…

06/2009, SKLEP

Stoisko marzeń

Od dawna wiadomo, że bezpośredni kontakt z klientem jest istotą nowoczesnego biznesu. Najłatwiej relacje biznesowe nawiązać na targach, które stały się miejscem osobistego spotkania z kontrahentami. Zanim jednak podejmiemy decyzję o uczestnictwie w targach, należy przygotować strategię marketingową i dokładnie określić cele, jakie zamierzamy na nich osiągnąć. Sama bowiem obecność…

06/2009, SKLEP

Obowiązkowe zwroty

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wznawia kontrole wszystkich sklepów i punktów usługowych w celu wychwycenia wszelkich nieprawidłowości w sprawie przyjmowania przez właścicieli reklamacji. Obecnie znowu rozgorzała sprawa bezprawnych praktyk sprzedawców, którzy niezgodnie z umową ograniczają prawa konsumentów do reklamacji towaru Sklepy jubilerskie także muszą być przygotowane na wizytację UOKiK i…

04/2009, SKLEP

Idealny sprzedawca biżuterii

Pracownik sklepu, którego zatrudniamy, musi cieszyć się naszym zaufaniem i mieć odpowiednie kwalifikacje do wykonywania tego zawodu. Jeśli nie prowadzimy firmy rodzinnej i nie możemy liczyć na najbliższych, jesteśmy zmuszeni szukać odpowiedniego kandydata na rynku pracy. A to może przysporzyć nam wielu problemów Decyzja o zatrudnieniu odpowiedniej osoby będzie miała…

03/2009, SKLEP

Meblowe szaleństwo

Na polskim rynku istnieje wiele sklepów meblowych, które oferują kompleksowe wyposażenie sklepów jubilerskich. Można w nich znaleźć wszystko, od szklanych gablot, po jubilerskie palety. Jednak aby odpowiednio wyposażyć sklep, nie wystarczy zamówić meble, trzeba także wiedzieć, które z nich będą dla nas najlepsze Zanim przystąpimy do zamawiania mebli do sklepu…

03/2009, SKLEP

Zapach luksusu

Biżuterię, podobnie jak inne produkty, można sprzedawać, posługując się zapachem, którego rozpylanie w sklepie wydłuża czas zakupów nawet o 16 proc. W zachodnich sklepach jubilerskich od dawna stosuje się aromarketing, a do Polski ta moda ma szansę dopiero dotrzeć Powszechnie wiadomo, że zapachy pozostają w pamięci bardzo długo, a ich…

03/2009, SKLEP

Miłość od pierwszego wejrzenia

Powszechnie wiadomo, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, i to zarówno w stosunku do osoby, którą poznajemy, jak i do miejsca, w którym przebywamy. Jako właściciele sklepów jubilerskich powinniśmy zatroszczyć się, by nasze obiekty wzbudzały w klientach jak najmilsze uczucia i stały się dla nich wzorem odniesienia do innych, podobnych miejsc…

03/2009, SKLEP

Nie tylko biżuteria

Szybko, dobrze, dokładnie i w jednym miejscu, to oczekiwania, które stawiają klienci wszystkimi miejscom, w których zostawiają swoje pieniądze. Pod tym względem sklep jubilerski nie różni się od innych i nie może liczyć, że jego asortyment konsumenci potraktują inaczej. Jubilerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaoferować im także inne…

01-02/2009, SKLEP