Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Przed nami Gdańsk | Polski Jubiler


Przed nami Gdańsk

22 marca w gdańskim Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AMBEREXPO rozpocznie się 24. edycja Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich AMBERIF.

pws-2017-02t-04

To najważniejsza na świecie wystawa bursztynu. Nowe wzory i trendy w biżuterii zaprezentuje ponad 480 firm z 14 krajów. Organizatorzy spodziewają się ponad 7 tysięcy odwiedzających z całego świata – głównie z Polski, Rosji, Niemiec, Chin, Wielkiej Brytanii, USA, Łotwy, Czech, Litwy i Ukrainy, Danii, Szwecji, Austrii, Węgier, Finlandii, Francji oraz Włoch. Punktem kulminacyjnym będzie wieczorna Gala Bursztynu i Mody AMBER LOOK Trends & Styles 2017.

Biżuteria i wiedza

Podczas targów zaprezentowana zostanie biżuteria z bursztynem, maszyny i narzędzia jubilerskie. Klienci będą mieli okazje uzupełnić asortyment, zapoznać się z najnowszym wzornictwem, uczestniczyć w seminariach poświęconych bursztynowi. Targi AMBERIF to jedno z najważniejszych miejsc spotkań branży jubilerskiej. Wydarzeniem wyznaczającym nowe kierunki rozwoju jest Międzynarodowy Konkurs na Projekt Biżuterii z Bursztynem Amberif Design Award 2017, w tym roku pod hasłem „Peryferia”. Konkurs ma charakter otwarty – udział biorą w nim projektanci, artyści, twórcy i studenci szkół artystycznych. Ich artystyczne poszukiwania ocenia międzynarodowe jury.

Imprez y towarz ysz ące

Targom towarzyszyć będzie także Gala Bursztynu i Mody AMBER LOOK Trends & Styles, organizowana przez Międzynarodowe Targi Gdańskie SA, od lat jest jednym z najbardziej spektakularnych wydarzeń będącym ozdobą targów AMBERIF. Gala pełni rolę haute couture bursztynowej mody, prezentując autorskie kolekcje polskich twórców biżuterii z bursztynem i kamieniami jubilerskimi w połączeniu z kolekcjami kreatorów mody. – „Fashion” inaczej postrzega bursztyn niż jubilerzy i ta wymiana myśli między branżami jest bezcenna – podkreśla Michał Starost, dyrektor artystyczny przedsięwzięcia.