Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Pudełko z klasą | Polski Jubiler







Pudełko z klasą

Stale zmieniająca się moda biżuteryjna wymusza zmiany na rynku opakowań. Sprzedawcy biżuterii, pragnąc nadążyć za trendami, a także chcąc wyróżnić się na tle konkurencji, są zmuszeni do wprowadzenia do swoich salonów nowych pudełek. Zdają sobie bowiem sprawę, że nowoczesne opakowanie to nie tylko sposób na przechowanie biżuterii, ale wizytówka sklepu.

pws-2016-10zz-15

Na polskim rynku można znaleźć niemal każdy rodzaj pudełek na biżuterię, co sprawia, że każdy sprzedawca biżuterii może znaleźć opakowanie spełniające jego wymagania. Należy także podkreślić, że firmy produkujące opakowania jubilerskie dostosowują się do oczekiwań swoich klientów personalizując swoją ofertę.

Asortyment obowiązkowy

Salon jubilerski czy galeria z biżuterią autorską nie mogą obyć się bez opakowań. Mimo że biżuteria nie wymaga specjalnego traktowania, to niewątpliwie wymaga oprawy. A taką oprawą jest wyjątkowe pudełko. – Każdy salon jubilerski powinien określić swoją politykę w tym zakresie i zdecydować, czy korzysta z jednego rodzaju opakowań do całej oferty, czy ma w swoim salonie kilka rodzajów opakowań i dopasowuje je każdorazowo do sprzedawanej biżuterii – mówi Justyna Magiera, PAT Bugała. – Jeśli stosuje drugie rozwiązanie, powinien mieć obowiązkowo opakowania proste, papierowe, do codziennej biżuterii, jak i bardziej ekskluzywne, np. drewniane, przeznaczone do drogocennej biżuterii z brylantami, perłami – dodaje. Należy zauważyć, że wybór opakowań nie jest decyzją przypadkową. Wybór pudełek jest elementem strategii marketingowej. Jak podkreślają specjaliści, opakowanie powinno być odzwierciedleniem firmy. Jest ono bowiem elementem, który z racji swojego przeznaczenia, towarzyszy klientowi przez dłuższy czas. Każda firma istniejąca na rynku jubilerskim, musi wcześniej czy później, stanąć [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl