Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Inny wymiar złota | Polski Jubiler





Inny wymiar złota

Sprzedaż biżuterii wykonanej ze złota utrzymuje się na stałym poziomie. Klienci średnio przeznaczają na zakup złotej biżuterii 1,5 tys. złotych. Najlepiej sprzedają się złote obrączki i pierścionki z brylantami.

pws-2016-10zz-14

Nie można jednak mówić o stagnacji. Klienci coraz częściej poszukują biżuterii niekonwencjonalnej, która nie tylko wpisuje się w modowe tendencje, ale także powstaje w wyniku połączenia złota i materiałów niejubilerskich. Właściciele salonów jubilerskich coraz częściej także ryzykują i wprowadzają do sklepów złote i srebrne akcesoria oraz gadżety.

Personalizacja biżuterii

Salony jubilerskie toną w zawieszkach i charmsach. Właściciele salonów jubilerskich postanowili nie odpuścić i podjęli walkę z biżuterią modową, którą można znaleźć niemal wszędzie. Oficjalnie producenci i sprzedawcy biżuterii mówią, że biżuteria modowa nie stanowi dla nich żadnego zagrożenia, nie jest konkurencją. A jednak ich działania zdają się przeczyć wygłaszanej wersji. Konsumenci, którzy jeszcze do niedawna po zakupy wybierali się do salonu jubilerskiego, teraz coraz częściej kierują się do sklepów z biżuterią modową i niejednokrotnie przeznaczają na nią nie mniej niż na zakupy u jubilera. Aż do momentu, kiedy na polskim rynku mogliśmy kupić głównie tanią biżuterię z Chin, problem wydawał się lekceważony, jednak gdy swoje kolekcje biżuterii modowej wprowadzają niemal wszystkie marki odzieżowe, a na znaczeniu zyskują biżuteryjne marki mo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej