Minimalizm i prostota

Sytuacja na rynku hurtowni w Polsce nie zmienia się. Właściciele salonów jubilerskich chętnie dokonują zakupów zarówno w tradycyjnych, jak i internetowych hurtowniach.

pws-2016-08h-13

Większość salonów jubilerskich ma umowę z dwiema hurtowniami, dzięki czemu na bieżąco zamawia złotą i srebrną biżuterię. Należy jednak zauważyć, że właściciele salonów jubilerskich, podobnie jak ich klienci, są tradycjonalistami, co sprawia, że najczęściej decydują się na klasyczne modele biżuterii.

Złoto w salonie

Zapotrzebowanie na złotą biżuterię w ciągu ostatnich dwóch lat pozostaje na tym samym poziomie. Klienci wybierają tradycyjną złotą biżuterię, co oznacza, że w hurtowniach ze złotem możemy znaleźć najpopularniejsze wzory. Właściciele salonów decydują się na zakupy przede wszystkim tradycyjnych obrączek, pierścionków zaręczynowych z brylantami, biżuterii religijnej a także kosztowości z cyrkoniami. Stałe potrzeby klientów powodują, że zarówno hurtownicy, jak i sprzedawcy nie mają powodów do niepokoju. Utrzymująca się na stałym poziomie sprzedaż daje poczucie stabilizacji, co widać w asortymencie hurtowni złota. W kolekcjach biżuterii niezwykle rzadko pojawiają się nowe wzory czy niekonwencjonalne materiały. Należy zauważyć, że większość klientów salonów jubilerskich wybiera biżuterię najtańszą, klasyczną. Jak podkreślają właściciele salonów jubilerskich, w ich asortymencie nie może zabraknąć złotej biżuterii z diamentami i cyrkoniami oraz biżuterii z ceramiką. A hurtownie, odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, oferują obrączki i pierścionki, które powstają w wyniku połączenia złota i ceramiki.

Srebro w hurcie

Zgoła inaczej wygląda sytuacja na rynku biżuterii srebrnej. Kolekcje oferowane w [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej