Prawo na wakacjach

Sprzedawcy biżuterii chcący oferować swoje wyroby poza salonami jubilerskimi muszą pamiętać o obowiązku wydawania paragonu z kasy fiskalnej, a także o prawie klientów do reklamacji. W przeciwnym wypadku będą narażeni na karę finansową wynikającą z nałożonych przez ustawodawcę obowiązków.

pws-2016-06d-34

Okres wakacyjny to czas, kiedy w polskich kurortach licznie pojawiają się kramy z biżuterią. Turyści przebywający na wakacjach chętnie korzystają z oferty sprzedawców biżuterii i decydują się na zakupy. Należy jednak pamiętać, że każdy zakup musi zostać potwierdzony paragonem. Jednocześnie nie można zapominać o Ustawie o [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej