Biżuteria przy kawie

Osoba, która przekracza drzwi salonu jubilerskiego, to nie tylko potencjalny klient, ale nasz gość, z którego odwiedzin powinniśmy się ucieszyć. Jak wynika z badań, Polakom należy na nawiązywaniu ze sprzedawcami kontaktu, dłuższych relacji, dzięki którym mogą czuć się wyjątkowi.

pj-2015-06a-20

Dziś w modzie jest biżuteria spersonalizowana. Tak samo w obsłudze klienta powinniśmy stawiać na indywidualizm. Anonimowość przy dokonywaniu zakupów stała się passée, teraz klienci chcą czuć się, szczególnie w sklepach z towarami luksusowymi, jak znajomi. I tak chcą być obsługiwani.

Umiejętności personalne

Sprzedawcą biżuterii powinna zostać osoba wykazująca się empatią i umiejąca wchodzić w długotrwałe relacje z ludźmi. Klienci oczekują bowiem zaangażowania i troski o ich potrzeby. Biżuteria, która tworzona jest dla wszystkich, w efekcie nie zadowoli niko [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej