Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Promocja marki | Polski Jubiler





Promocja marki

Klienci salonów jubilerskich wybierają kosztowności modne, te najczęściej promowane w kolorowych czasopismach oraz w portalach społecznościowych i blogach.

pws-2015-06e-19

Modę na biżuterię kreują marki odzieżowe, dla których jest ona jedynie uzupełnieniem stroju. Najchętniej wybierają bransoletki z charmsami i beadsami. W tym sezonie najpopularniejszymi są te wykonane z ceramiki, szkła oraz plastiku w pastelowych kolorach.

Modne są także sznurkowe bransoletki. Taki bowiem rodzaj biżuterii pojawia się w mediach społecznościowych i staje się popularny, a nawet masowo kupowany w świecie rzeczywistym. Obowiązuje zasada, że im częściej biżuteria promowana jest w popularnych portalach, tym chętniej jest kupowana. Jeśli producentom biżuterii zależy na wypromowaniu mody na ich wyroby jubilerskie, powinni wykorzystywać współczesne narzędzia marketingowe. Liczy się bowiem przede wszystkim wypromowanie marki w świecie wirtualnym, które przełoży się na realne zyski.

Promocja za pośrednictw em portali społecznościow ych

W Polsce reklama biżuterii pojawia się niezwykle rzadko. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego że jej twórcy nie wykorzystują w pełni możliwości, jakie dają im współczesne narzędzia marketingowe. A należy pamiętać, że biżuteria stała się akcesorium modowym, uzupełnieniem stroju, a nie samodzielną ozdobą, której funkcją jest podkreślenie walorów jej użytkownika. Jak podkreślają specjaliści, pr [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej