Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Mennica Wrocławska wchodzi na rynek biżuterii | Polski Jubiler





Mennica Wrocławska wchodzi na rynek biżuterii

Mennica Wrocławska w ubiegłym roku sprzedała 1,5 tony złota lokacyjnego. Teraz lider w sprzedaży złotych sztabek i monet lokacyjnych poszerza swoją ofertę o półprodukty dla jubilerów i biżuterię. W ten sposób Mennica Wrocławska planuje poszerzyć działalność i umocnić pozycję na nowych rynkach. Doświadczenie i kontakty z rynku złota lokacyjnego to atut, który pozwoli na mocne zaznaczenie pozycji na rynku biżuterii i półproduktów dla jubilerów.

pj-2014-05-06

Widzimy bardzo duży potencjał handlowy wśród niezależnych jubilerów w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie kanału hurtowej sprzedaży biżuterii – mówi Bartosz Borowczyk, dyrektor działu biżuterii w Mennicy Wrocławskiej


– Spadek cen kruszców spowodował ożywienie wśród konsumentów. Od dłuższego czasu niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się złoto. Widzimy bardzo duży potencjał handlowy wśród niezależnych jubilerów w Polsce. Wszystkie te czynniki powodują, że zdecydowaliśmy się rozpocząć sprzedaż złotej biżuterii w kanale hurtowym – mówi Bartosz Borowczyk, dyrektor sprzedaży biżuterii w Mennicy Wrocławskiej. Wraz z rozwojem na polskim rynku złota firma wzbogaciła ofertę o najwyższej jakości półprodukty ze złota, skierowaną do jubilerów, producentów biżuterii, artystów i wytwórców przemysłowych. W ramach budowania oferty firma prowadzi także sprzedaż biżuterii przeznaczonej dla partnerów takich jak salony jubilerskie. Poprzez profesjonalny skup złota, weryfikację i wstępną rafinację we własnym laboratorium firma już od dłuższego czasu uczestniczy w procesie produkcji złota. Atutem oferty Mennicy Wrocławskiej jest kompleksowość. Firma staje się swoistym centrum złota w Polsce. Wymiana złotego złomu na gotowe produkty, najwyższej jakości biżuteria czy oferta sztabek i monet lokacyjnych dla partnerów to przykłady szerokiej gamy możliwości współpracy z Mennicą Wrocławską. – Wierzę, że kompleksowość oferty oraz niskie ceny przyczynią się do tego, że Mennica Wrocławska stanie się ważnym graczem na rynku jubilerskim w Polsce. Prognozy ekonomiczne dla branży jubilerskiej napawają optymizmem, dlatego jest to idealny moment, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Zachęcam do kontaktu i bliższego zapoznania się z naszą ofertą – zachęca Bartosz Borowczyk. Mennica Wrocławska to czołowy dystrybutor złota i innych metali szlachetnych w Polsce. W ubiegłym roku sprzedała 1,5 tony złota lokacyjnego. Firma nawiązuje do wielowiekowej tradycji menniczej we Wrocławiu. Swoim klientom dostarcza sprawdzone produkty renomowanych producentów złota i srebra na świecie. Mennica Wrocławska sprzedaje złoto w 10 oddziałach własnych: we Wrocławiu, w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, Białymstoku, Opolu, Katowicach i Kielcach oraz w blisko 500 placówkach partnerskich. Między innymi dzięki współpracy z bankami takimi jak Deutsche Bank, Bank Pocztowy, Alior Bank czy z siecią Banków Spółdzielczych.