Mniej znaczy więcej

W Stanach Zjednoczonych w Tuscon odbyły się Międzynarodowe Targi Kamieni Szlachetnych i Biżuterii, the Tucson Gem Show. Od 30 stycznia do 15 lutego miasto w Arizonie zmieniło się w gigantyczną powierzchnię targową, gdzie zarówno wystawcy, jak i odwiedzający mieli okazję zapoznać się z nowymi kolekcjami oraz przyjrzeć nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym stosowanym w branży jubilerskiej

pj_2009_03-2.jpg

I mimo że targi odbywały się w kraju najbardziej dotkniętym kryzysem gospodarczym, organizatorzy nie zauważyli mniejszego zainteresowania oferowanymi produktami. Wielu wystawców nawiązało nowe kontakty handlowe i podpisało co najmniej roczne kontrakty. - Obecna sytuacja jest sprawdzianem dla całej branży jubilerskiej. Wiadomo jednak, że zainteresowanie gotową biżuterią oraz kamieniami szlachetnymi nigdy się nie skończy - mówiła podczas targów Tanna Wyatt, prezes G.L.D.A. - Kryzys ekonomiczny to czas, kiedy trzeba zaangażować znacznie większe środki w znalezienie klienta na swoje produkty - dodała.


[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl