Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Piętnastolecie Złoto Srebro Czas | Polski Jubiler







Piętnastolecie Złoto Srebro Czas

Od 2 do 4 października odbędą się warszawskie Targi Biżuterii i Zegarków. W tym roku rozpoczną się one w czwartek.

pj-2014-04-11

Jednym z czynników wspierających rozwój imprezy jest program promocji branży jubilerskiej i bursztynniczej realizowany na zlecenie Ministerstwa Gospodarki przez konsorcjum „Bursztyn. Skarb Polski”. Targi Złoto Srebro Czas są na liście imprez rekomendowanych, co wpływa na wzrost liczby wystawców oraz zróżnicowanie oferty, a organizowane w ramach programu pokazy biżuteryjnej mody podnoszą atrakcyjność programu ramowego. W ramach realizacji tego programu w ubiegłym roku targi odwiedziła misja zagranicznych kupców, w tym roku organizatorzy spodziewają się grupy dziennikarzy z Niemiec, Włoch, USA i Chin. Program tegorocznej edycji zapowiada się atrakcyjnie m.in. dzięki wydarzeniom wokół 25-lecia przemian na rynku współczesnej biżuterii oraz jubileuszowi 15-lecia targów Złoto Srebro Czas. Wiodącym wydarzeniem będzie projekt „25 na 25. Biżuteria czasu wolności”. Wyjątkowy jubileusz 190-lecia istnienia obchodzi w tym roku również znany producent platerów Hefra. Głównym miejscem jego obchodów są właśnie targi Złoto Srebro Czas, gdzie przygotowano wystawę historycznych eksponatów produkowanych przez Henneberga i Frageta. Te wydarzenia nie powinny jednak przyćmić stałych punktów programu ramowego, takich jak m.in. ogłoszenie wyników konkursów „Prezentacje” oraz „Złoto i Srebro w Rzemiośle” czy też wręczenia Nagrody Ministra Gospodarki za Najlepszy Wyrób Targów Złoto Srebro Czas 2014 i „Bursztynowej Róży” jako symbolicznego podziękowania dla osoby o otwartym sercu i niosącej pomoc innym. Ani też kolekcji nowości przygotowanych przez wystawców na sezon jesienno-zimowy. Atrakcyjna i reprezentatywna dla rynku oferta wystawców, bogaty program ramowy, goście specjalni i wydarzenia towarzyszące – to wszystko powoduje, że targi Złoto Srebro Czas postrzegane są jako sprawdzona forma komunikacji biznesowej dla branży jubilersko-zegarkowej. Nawet w trudnych ekonomicznie czasach impreza nie odczuła widocznego spadku liczby wystawców ani odwiedzających, co świadczy o jej stabilnej pozycji. W 2014 r., podobnie jak w poprzednim, organizatorzy spodziewają się około 300 wystawców i ok. 6 tys. zwiedzających.